در جمع خبرنگاران مطرح شد؛
ستاندار تهران توضیحاتی را در خصوص اعمال محدودیت های جدید کرونایی در پایتخت مطرح کرد.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ 25 January 2021

 

انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص ارائه پیشنهاد محدودیت تردد به ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: طی گزارش‌هایی که در جلسه امروز داشتیم مطرح شد که در استان تهران روند پذیرش بیماران و همچنین پذیرش بیماران در سنین پایین‌تر نسبت به هفته گذشته ۵ الی ۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

محسنی بندپی با اشاره به شرایط موجود افزود: در حال حاضر می‌طلبد جاهایی که لازم است فعالیت اقتصادی اصناف و یا محدودیت‌های خاصی را برای بعضی از گروه‌ها ایجاد نکند می‌توانیم محدودیت‌های جدیدی را پیشنهاد کنیم.

وی بیان داشت: با توجه به تعطیلات پیش رو که می‌تواند زمینه ساز مشکلات کرونایی که همراه با برگشت مسافران باشد که برای تهران خطرناک است پیشنهاد ما در خصوص ترددهای شبانه این است که مثل سابق موارد تداوم داشته باشد و برای تعطیلات نیز محدودیت‌هایی که اعمال شده به این شرح که از مناطق زرد به زرد می‌توانند سفر داشته باشند از تهران به شهرهای شمالی محدودیت‌های قبل ادامه پیدا کند.

استاندار تهران در خصوص عادی انگاری‌ها و وضعیت جریمه‌ها عنوان داشت: بر اساس آمار ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار جریمه ۲۰۰ هزار تومانی و نزدیک به ۲ میلیون جریمه به مناطق نارنجی و بیش از ۵۰۰ هزار جریمه ۵۰۰ هزار تومانی داشته‌ایم و اعمال قانون صورت می‌گیرد اما در برخی موارد سیستم‌های دوربینی فعال نیست مثلاً در شهرستان‌های استان تهران فرمانداران با کمک شهرداری‌ها اقدام به نصب دوربین کرده‌اند و این مورد نیست که طرح کمرنگ و یا متوقف شده باشد.

وی در خصوص نقاط بحرانی کرونا در استان تهران عنوان داشت: اعمال رعایت پروتکل‌ها در نانوایی‌ها ۲ درصد در هفته اخیر در تهران پایین آمده و موارد دیگر مورد رصد پلیس+ ۱۰ و مراکز پیشخوان دولت بود که این آمار کاهش داشته و طبق بررسی با این موارد برخورد انجام خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار