رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در حوادث چند روز گذشته این استان،‌ سه نفر جان خود را از دست دادند و ۱۸ نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۹۳۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 24 January 2021

به گزارش تابناک قم، محمد شهیدی‌ افزود: درحادثه تصادف ۲ دستگاه خودروی پژو و پراید که سوم دی‌ماه ساعت ۱۳:۱۵ رخ داد، ۹ نفر مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه در جاده قدیم قم- تهران روی پل علی‌آباد اتفاق افتاد و همه مصدومان پس از دریافت اقدامات درمانی مناسب به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: همچنین در حادثه واژگونی یک دستگاه پژو که ساعت ۱۲:۵۶ سوم دی‌ماه در جاده جنت‌آباد قم اتفاق اتفاد، پنج نفر زخمی شدند.

شهیدی بیان کرد: روز گذشته نیز در برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه تریلی پارک شده در کمربندی امام علی(ع) راکب موتورسیکلت، جوان ۱۷ ساله در دم جان خود را از دست داد.

به گفته شهیدی، در این حادثه که ساعت ۰۸:۵۶ رخ داد، ۲ جوان ۱۷ ساله دیگر که سرنشین موتورسیکلت بودند نیز به شدت مصدوم و به  بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: ساعت ۱۱:۱۵ سوم بهمن‌ماه نیز فردی به دلیل سقوط در چاه در جاده جعفریه بین روستای حیدرآباد و محمودآباد قم مصدوم و با اورژانس هوایی به بیمارستان انتقال یافت.

وی خاطرنشان کرد: در حادثه برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه نیسان پارک شده در بلوار یادگار امام، نرسیده به زیرگذر،‌ ۲ جوان ۲۳ ساله جان خود را از دست دادند.

رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم افزود: در این حادثه که ساعت ۱۳:۳۴، ۳۰ دی ماه رخ داد، یک نفر دیگر مصدوم شد.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای ۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار