اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 4 بهمن توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۳۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ 23 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 4 بهمن  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 4 بهمن بشرح زیر است:

بازگشایی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت نارنجی

رئیس پلس راهنمایی و رانندگی استان مازندراناز بازگشایی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت نارنجی کرونایی در سطح استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"نصرالله بیگلری"با اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، گفت: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک صرفاً در شهرهای دارای وضعیت نارنجی و زرد کرونا اجازه بازگشایی و فعالیت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی را دارند.

وی تصریح کرد: مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی در شهرستان هایی با وضعیت قرمز کرونا تا تبدیل وضعیت آنها به رنگ نارنجی و زرد تعطیل خواهند بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران ، اظهار کرد: وکالت نامه های اشخاص که از تاریخ اول آذر ماه سال جاری تا روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک منقضی شود به مدت روزهای تعطیل دارای اعتبار خواهد بود .

سرهنگ بیگلری ، افزود: نوبت دهی چهار شهر "ساری – آمل – بابل – قائم شهر" فقط از طریق سامانه نوبت دهی اینترنتی صورت می گیرد .

وی اضافه کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ،آموزشگاه های تعلیم رانندگی در گروه 3 مشاغل قرار دارد شهر های با وضعیت نارنجی فعالیت کلاس های آموزشی و آزمون آیین نامه که مستلزم تجمع افراد است ممنوع است .

بیگلری افزود: آموزش و آزمون عملی به دلیل حضور یک نفر آزمون گیرنده و یک نفر آزمون دهنده داخل خودرو با رعایت پروتکل بهداشتی شامل ماسک و دستکش و شیلد جدا کننده بلامانع است .

وی گفت: آموزش ها و آزمون های آیین نامه و عملی صرفاً در شهرهای دارای وضعیت زرد کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.


------------------------------------------------------


کشف 30 کیلو تریاک در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 30 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان آمل با این فرماندهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ" محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر در محدوده شهرستان های بابل و آمل توسط 2 سوداگر مرگ ،موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی افزود: ماموران انتظامی بابل پس از شناسایی متهمان در اقدامی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی آمل،خودروی2 قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر را در اقدامی غافلگیرانه در یکی از محورهای مواصلاتی آمل به بابل توقیف و هردو متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

سرهنگ شالیکار در خاتمه خاطرنشان کرد:ماموران در این رابطه پرونده ای تشکیل و به مرجع قضائی ارسال کردند.


------------------------------------------------------


انهدام باند سارقان خودرو در شهرستان تنکابن

گروه استان ها-مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق حرفه ای خودرو با 7 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامحسن شعبانی" با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت چندین دستگاه خودرو در سطح شهرستان تنکابن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات فنی و پلیسی برای شناسایی سارق یا سارقان، گفت : ماموران پس از تلاش بی وقفه 3 سارق حرفه ای خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 7دستگاه خودروی مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیرشده خبر داد و تصریح کرد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه اقدام مجرمانه ای بودند،در تحقیقات فنی پلیسی به سرقت خودروهای کشف شده با استفاده از غفلت مالباختگان اعتراف کردند.

سرهنگ شعبانی خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز ضمن رعایت نکات ایمنی در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو مثل استفاده از قفل پدال، قفل فرمان و قفل های الکترونیکی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.


------------------------------------------------------


دستگیری سارق 7 دستگاه خودروی پراید در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری یک سارق حرفه ای با 7 فقره سرقت خوروی پراید خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،" سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین سرقت خودروی پراید مدل پایین، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد : ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک سارق سابقه دار خودروی پراید را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به 7فقره سرقت خودروی پراید در بازجویی های فنی پلیسی خاطرنشان کرد : ماموران انتظامی پس از اعتراف متهم ،هر 7 خودروی پراید سرقتی را کشف کردند.

"سرهنگ محمدزمان شالیکار" در خاتمه ضمن بیان معرفی متهم به مرجع قضائی پس از تشکیل پرونده خاطرنشان کرد: استفاده از پارکینگ های عمومی در زمان نیاز به پارک خودرو،استفاده از قفل های الکترونیکی و قفل پدال و همچنین قفل فرمان برای پیشگیری از سرقت خودرو به شهروندان توصیه می شود.


------------------------------------------------------


دستگيري 2 عامل افیونی درسوادکوه

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از دستگيري 2 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 2 کيلوگرم ترياک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالله اکبری در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:در راستاي کسب خبري مبني بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط 2 سوداگر مرگ از طریق محور فیروزکوه به سمت این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهمان که تحت پوشش مسافر در یک اتوبوس مسافربری قصد حمل مواد مخدر به این شهرستان را داشتند شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از آنان 2 کیلو و 800 گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ اکبری در پايان با بیان این که متهمان پس از صدورحکم قضائی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماكن توزيع موادمخدر و سایر مسائل امنیتی را در اولين فرصت از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كنند.


------------------------------------------------------


توقیف خودروی حامل 15کیلو تریاک در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از توقیف 15 کیلو تریاک پس از توقیف یک دستگاه خودروی پژو 206 در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "خسروی" در رابطه با این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان چالوس در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر در محدوده این شهرستان با یک دستگاه خودروی پژو 206 توسط 2 سوداگر مرگ موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و سربازان گمنام امام زمان (عج) با ماموران انتظامی چالوس، تصریح کرد: ماموران با شناسایی خودروی پژو 206 حامل مواد مخدر در اقدامی غافلگیرانه این خودرو را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به دستگیری 2 متهم در این عملیات افزود: ماموران در بازرسی دقیق از خودروی توقیف شده 15 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ خسروی، خاطر نشان کرد: گسترش اعتیاد به مواد مخدر آسیب های فراوانی را برای افراد، خانواده ها و جامعه دارد.


------------------------------------------------------


رهاسازی 30 هزار متر از اراضی ملی جنگلی در شهرستان نور

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نور از رهاسازی 30 هزار متر از اراضی ملی جنگلی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ"حجت نورانی" با اعلام این خبر، گفت: در پی تصرف مقادیر قابل توجهی از اراضی جنگلی توسط افرادی سودجو در چند منطقه روستایی ،موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نور، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، با حضور ماموران انتظامی و اداره منابع طبیعی 30 هزار متر از زمین های تصرف شده از ید متهمان رها سازی و حصارهای ایجاد شده دور آن تخریب شد .

سرهنگ نورانی با بیان این که متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند ، اظهار داشت: تجاوز به منابع طبیعی، تجاوز به سرمایه های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است.

وی در خاتمه گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی الزامی است .


------------------------------------------------------


دستگیری سارق داخل خودرو در محمودآباد

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق حرفه اي اموال داخل خودرو با 13 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "محمودحسین زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو، موضوع به طور ويژه در دستور کار مأموران انتظامي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات گسترده پليسي مخفیگاه یک متهم حرفه ای سرقت داخل خودرو را شناسائي کردند.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به دستگیری متهم پس از هماهنگی قضائی، افزود:ماموران انتظامی در بازجوئي های فنی از متهم دستگیر شده 13 فقره سرقت اموال داخل خودرو را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد در پايان از شهروندان خواست : ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي و تجهيز وسايل نقليه خود به سيستم هاي ايمني از بجا گذاشتن اسناد، اوراق بهادار، وجه نقد و اشيا قيمتي داخل خودرو حین ترک آن در اماکن عمومی جدا خودداري کنند.


------------------------------------------------------


پلمب 18 واحد صنفی متخلف در جویبار

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از پلمب 18 واحد صنفی متخلف در راستاي اجراي طرح پيشگيري از شيوع ويروس كرونا خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "سرهنگ غلامرضا جعفری" با اعلام این خبر، بیان داشت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، طرح نظارت از واحدهای صنفی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به انجام هماهنگی قضائی در این رابطه افزود: ماموران در بازدید از واحدهای صنفی 18واحد صنفی متخلف که مقررات مربوط به قطع زنجیره ویروس کرونا را نادیده گرفته بودند را شناسایی و پلمب کردند.

فرمانده انتظامی جویبار ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های نظارتی و کنترلی صنوف افزود: با توجه به گسترش بیماری کرونا از شهروندان عزیز خواهشمندیم که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی صنوف، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


------------------------------------------------------


دستبند قانون بر دستان سارقان داخل خودرو در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 2 سارق داخل خودرو با 8 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلام حسین شعبانی" با اعلام این خبر، بیان داشت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه مخفیگاه 2 سارق حرفه ای داخل خودرو را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به هماهنگی قضائی و دستگیری متهمان در اقدامی غافلگیرانه ، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی پلیسی به 8 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شعبانی در خاتمه گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و نیاز به فوریت های پلیسی می توانند از طریق سامانه 110 با پلیس ارتباط برقرار کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار