رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد
نگین تاجی از محکومیت تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد و گفت: برای تعدادی از مدیران، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها، حکم محکومیت صادر شده و برخی نیز زندانی و تعدادی دیگر از این افراد، جریمه شدند.
کد خبر: ۹۳۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 21 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسن نگین تاجی در سخنانی اظهار کرد: در سایه ی همدلی و به دور از حاشیه در همه افعال، در حوزه‌های مختلف خدمت رسانی ، پیشرفت خوبی در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد حاصل شده است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: آرامش درونی و اقتدار بیرونی دستگاه قضایی و استان بر اساس همکاری و تعامل همه همکاران قضایی و اداری در همه‌جای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی در ادامه با بیان اینکه آرمان‌های انقلاب در شعار نیست و در عمل نهفته است، از تشکیل قرارگاه مرکزی مبارزه با فساد به منظور حفاظت از حقوق عامه و مبارزه با فساد در این قرارگاه خبر داد و یادآور شد: در این قرارگاه به شدت با فساد مبارزه می‌شود،ضمن اینکه بر اساس تلاش‌های صورت گرفته این کارگروه در سال جاری، تاکنون یک هزار و ۲۹۴ هکتار از اراضی ملی، منابع طبیعی، محیط زیست و در حوضه رودخانه‌های استان رفع تصرف شده است.

مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد با اظهار اینکه هر یک از ادارات متولی در حوزه‌های آب ، کشاورزی ، منابع طبیعی و محیط زیست، اکنون خودشان برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی تلاش می کنند ، عنوان کرد : در حوزه بستر رودخانه‌های استان تا‌کنون ۱۱۶ هکتار از بستر رودخانه های استان آزاد شده است و قرارداد واگذاری ۴۰۰ هکتار از زمین‌های ملی که طرح آن، توسط افراد مجری اجرایی نشده بود،لغو شد.

نگین‌تاجی در ادامه این نشست از محکومیت تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد و گفت: برای تعدادی از مدیران، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها، حکم محکومیت صادر شده و برخی نیز زندانی و تعدادی دیگر از این افراد، جریمه شدند.

وی همچنین در خصوص کارخانه آرد،گلوکز و نشاسته یاسوج گفت: عده‌ای بخاطر اینکه این کارخانه سودآوری ندارد اقدام مزایده کارخانه آرد یاسوج در تهران کرده بودند که با پیگیری دادگستری استان این مزایده در تهران باطل شد.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف و سفیران صلح در ایجاد صلح و گذشت پرونده های قتل در استان خبر داد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته اعضای سفیران صلح و شوراهای حل اختلاف در ۹ ماه گذشته، پرونده ۱۸ فقره قتل، با گذشت صلح و سازش مختومه و افراد قاتل از پای چوبه دار نجات یافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار