رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در انتقاد از اینکه مردم از اخبار پرونده دو شهردار دستگیر شده مناطق و پرونده قائم مقام شهرداری در دوره قالیباف مطلع نیستند، گفت: مردم به عنوان صاحبان سرمایه شهر ، محرم اطلاعات هستند .
کد خبر: ۹۳۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 19 January 2021

 

محمدجواد حق شناس روز سه‌شنبه در دویست و شصت و پنجمین جلسه شورا با ارایه تذکری به هیات رییسه شورا و شهردار تهران، گفت: در هفته گذشته دو تن از همکاران در شهرداری های منطقه ۸ و ۲ توسط مقامات امنیتی و با دستور قضایی دستگیر شدند اما ابعاد ماجرا برای شهروندان هنوز روشن نیست .

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت جامعه نسبت به مسایل شهر تهران انتظار می‌رود، این موضوع توسط شهردار اطلاع رسانی دقیق شود ، گفت: شهردار تهران در این خصوص فقط یک توییت منتشر کرده است.

حق شناس با بیان اینکه اعضای شورا دو اینجانب در چند روز گذشته تماس های زیادی از سوی خبرنگاران رسانه ها داشته‌ایم، افزود: برای اینکه در این خصوص یک وحدت دقیق اطلاع رسانی داشته باشیم، باید یه این مهم توجه شود.

عضو شورا ادامه داد: همچنین انتظار داریم که قوه قضاییه به این مهم توجه کند و افکار عمومی و جامعه را در جریان روند رسیدگی ها قرار دهند .

عضو شورای تهران افزود: در حالیکه با گذشت چند سال از دستگیری قایم مقام وقت شهرداری تهران در سال ۹۶ می گذرد، هیچ خبر دقیقی از میزان هدر رفت اموال مردم نداریم .

وی با بیان اینکه سخن از هدر رفت چند هزار میلیارد از دارایی های مردم تهران است، گفت: هیچ خبری به مردم و ذی نفعان و نمایندگان مردم در این خصوص داده نشده است .

حق شناس با بیان اینکه شهروندان صاحبان اصلی سرمایه شهر هستند و نامحرم نیستند، گفت: این مردم صاحبان اصلی انقلاب و شهر هستند و نامحرم نیستند و انتظار داریم مردم را از آنچه می گذرد مستحضر کنید .

وی یادآور شد: سابقه کار این قایم مقام، به دادگاه نظامی منتقل شده در حالیکه اینگونه نیست و در این خصوص نیز انتظار توضیح می رود .



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار