معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر ،گفت :با تکمیل طرح های عمرانی در سطح شهر ، شاهد رشد و توسعه خدمات به شهروندان خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 14 January 2021

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، هادی گورابی معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر ،با ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در مناطق مختلف شهر،اظهارکرد : باتکمیل طرحهای عمرانی در حال اجرا در سطح مناطق ۶گانه شاهد رشد و توسعه ارائه خدمات به شهروندان خواهیم داد.

گورابی افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌های مناسب جلب رضایت شهروندان، بهسازی و نوسازی معابر سطح شهر و ایجاد دسترسی‌های مناسب جهت رفت وآمد مردم می باشد ،که در این راستاطرحهای همسطح سازی و اجرای کف پوشش پیاده رو های خیابان‌های اصلی شهر آغاز شده و فعالیت های عمرانی انجام می شود .
وی کمبود منابع مالی و افزایش بی رویه قیمت مصالح و تجهیزات مورد نیاز را از جمله مشکلات و محدودیت ها در اجرای طرح‌های عمرانی برشمرد و تاکید کرد : با توجه به مشکلات و محدودیت های موجود،باکار جهادی و تلاش شبانه‌روزی همه مجموعه های شهرداری طرح‌های عمرانی در سطح شهر با سرعت مطلوبی در حال اجرا بوده و شهروندان شاهدند،که شهر اسلامشهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر، خاطرنشان کرد: به منظور استفاده بهینه از سطح معابر ،نهرهای موجود در شهر، بهسازی،جدول گذاری و سر پوشیده می‌شود،که باعث افزایش عرض معبر خیابانهاو تسهیل در تردد خودروها می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار