معاون استاندار تهران:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به افزایش مصرف گاز گفت: گاز ویلاهای پرمصرف مناطق ییلاقی استان تهران در صورت عدم اصلاح مصرف قطع می شود.
کد خبر: ۹۳۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ 18 January 2021

عبدالرضا چراغعلی صبح دوشنبه در جلسه کارگروه آلودگی هوای استان تهران با اشاره به اینکه طی دی ماه جاری ۱۲ روز هوای ناسالم داشته‌ایم اظهار داشت: به طور کلی در سال‌های اخیر اقدامات تمامی دستگاه‌ها در این زمینه کافی نبوده است لذا موضوع آلودگی هوای استان باید با حساسیت بیشتر مورد پیگیری و بررسی قرار بگیرد.

چراغعلی با اشاره به اینکه مصرف گاز در کشور به شدت افزایش یافته است گفت: به دلیل کم هزینه بودن انرژی، در تعداد زیادی از ویلاها و خانه‌های ییلاقی در مناطق خوش آب و هوای استان تهران، شهرستان‌ها و استان‌های شمالی کشور، مصرف گاز شبانه روزی و در واقع غیرضروری است که طبق مصوبه شورای امنیت، در صورت عدم اصلاح روش مصرف گاز در این مناطق، طی مسیر قانونی نسبت به قطع این انشعابات در سطح کشور اقدام می‌شود.

وی عنوان داشت: برای رفع آلودگی هوا همه دستگاه‌ها باید یکدیگر هم افزایی داشته باشند تا چالش به وجود امده حل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ضمن گرامیداشت ۲۹ دی ماه سالروز هوای پاک بیان داشت: باید از سمن و ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در زمینه کاهش آلودگی هوا بهره بیشتری ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار