مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران:
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به قطعی مکرر برق بدون اطلاع قبلی در هفته‎‌های گذشته، گفت: گزارشی از این وضعیت برای استاندار ارسال شده است و پیگر این موضوع هستیم.
کد خبر: ۹۳۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 18 January 2021

 

«صابر پرنیان» روز دوشنبه با بیان اینکه از نخستین ساعتهای قطع برق، این مورد را از مراجع مختلف با جدیت پیگیری کردم، افزود: از این بی برنامگی به سهم خودم عذرخواهی می کنم.

وی فعالان عرصه صنعت را جهادگران اقتصادی و سرداران اقتصادی توصیف کرد و اظهار داشت: این افراد نشان دادند که در همه مراحل و در همه موقعیت های کشور کنار مردم و نظام بودند و با تعامل، صبر، حوصله و شکیبایی از این مرحله هم گذر خواهیم کرد.

پرنیان با بیان اینکه نافی بی‌برنامگی در حوزه برق و آسیب و ضررهای صنعتگران در این مدیت نیستیم، اظهار داشت: گزارشی ویژه از این وضعیت تقدیم استاندار تهران شده است که از طریق وزیر نیرو موضوع را با جدیت پیگیری کنند.

مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران ادامه داد: همچنین جلسه ای با متولیان صنعت برق و همچنین نمایندگان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و شرکت های خدماتی ترتیب دادیم که این قضیه واکاوی شود.

وی افزود: امیدواریم در یکی دو روز آینده با پیگیری‌های انجام شده هم وضعیت برق واحدهای صنعتی به پایداری برسد و هم اگر قرار بود به اضطرار قطعی داشته باشیم، با هماهنگی ها و با برنامه‌ریزی قبلی و اطلاع همه صنعتگران باشد.

پرنیان از صبر، حوصله، شکیبایی و متانت همه صنعتگران و تولید کنندگان سپاسگزاری کرد و گفت: امیدوارم که در سال جهش تولید شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

به گزارش ایرنا، قطعی برق در هفته های گذشته مشکلاتی را برای مشترکان خانگی و صنعتی ایجاد کرده بود که در نهایت سخنگوی صنعت برق از مردم بابت خاموشی‌های بدون اعلام قبلی روز گذشته عذرخواهی کرد اما از مردم نیز خواست با خاموش کردن لامپ های اضافه و کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق و گاز به جلوگیری از قطعی برق کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار