تیرانداز قم در پایان مسابقات هفته‌های اول و دوم از فصل جدید پیکارهای لیگ برتر تیراندازی با تفنگ بادی کشور رتبه دوم بخش انفرادی را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ 16 January 2021

به گزارش تابناک قم، استارت مسابقات فصل 1399 لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور با رقابت بانوان رشته تپانچه زده شد و این هفته نوبت به زنان تفنگ‌دار رسید تا در دو بخش تیمی و انفرادی این رشته رسما رقابت خود برای کسب بهترین رتبه را آغاز کنند.

مسابقات هفته‌های اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی بانوان ایران با پیروزی تیم‌های مقاومت و دانشگاه آزاد اسلامی همراه بود، در حالی که یکی از تیم‌های شرکت کننده در این دوره تیم بانوان هیات تیراندازی استان قم است که بعد از دو پیروزی درخشان در تپانچه بادی، اما در تفنگ بادی کار را با شکست شروع کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، بخش تفنگ این رقابت‌ها با حضور پنج تیم برگزار می‌شود و میزبان‌های دو هفته آغازین این فصل به ترتیب تیم‌های پارس جم و هیات تیراندازی قم بودند و مسابقات در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان مرحله مقدماتی هفته نخست، تیم‌های مقاومت و دانشگاه آزاد اسلامی بر تیم‌های برلیان 22 و پارس جم غلبه کردند، در حالی که این هفته تیم هیات تیراندازی قم استراحت داشت اما در بخش تیمی هفته دوم تیم‌های مقاومت و دانشگاه آزاد اسلامی مقابل تیم‌های هیات قم و برلیان 22 صاحب برتری شدند و قرعه استراحت به تیم پارس جم رسید.

همچنین با برگزاری فینال این رقابت‌ها، نجمه خدمتی از تیم مقاومت با کسب بالاترین امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و سیده‌رویا صبح‌خیز دارنده نخستین مدال آسیایی تاریخ تیراندازی استان قم که عضو تیم هیات قم در این فصل است رتبه دوم را به خود اختصاص داد و آرمینا صادقیان از تیم دانشگاه آزاد اسلامی به مقام سوم بسنده کرد.

در هفته‌های اول و دوم از فصل جدید پیکارهای لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور در سالن آزادی تهران، تیم بانوان هیات تیراندازی قم با ترکیب سیده‌رویا صبح‌خیز، عطیه قدمی، نرجس امام‌قلی‌نژاد، مریم شفیعی‌پور، فرشته قدرتی و نازنین‌زینب جعفری به میدان رفت، در حالی که مربی این تیم مجید نظامی است و سرپرستی تیم را مرضیه فراهانی بر عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار