۱۰ پروژه نیمه کاره فیروزکوه که از پیشترفت فیزیکی مناسبی برخوردار باشد با اعتبار ۱۰۰ درصدی سازمان برنامه بودجه استان تهران امسال به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۳۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 15 January 2021

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فیروزکوه گفت: ۱۰ طرحی که اولویت دار هستند و از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است با تخصیص ۱۰۰ درصدی امسال افتتاح خواهند شد.

شفیعی افزود: امسال این شهرستان ۳۲ میلیارد اعتبارات استانی و ۱۱۰ میلیارد اعتبارات ملی دارد که برای ۷۰ طرح بودجه برنامه ریزی شده است.
رییس سازمان برنامه و بودجه استان تهران ادامه داد: با توجه به وسعت فعالیت‌های کشاورزی راه اندازی یک مرکز عرضه محصولات کشاورزی در فیروزکوه اولویت دار است.

وی همچنین درباره احداث ساختمان سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه نیز گفت: این طرح نیز در اولویت قرار دارد و تلاش داریم با تخصیص اعتبارات کافی این طرح نیز افتتاح کنیم.

شفیعی با بیان اینکه نیمی از جمعیت شهرستان فیروزکوه را روستاییان تشکیل می‌دهند افزود: پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برخی روستا‌ها حتی از امکانات اولیه زندگی برخودار نیستند و حتما در حوزه آب و راه روستایی اقدامات خوبی در این شهرستان شروع خواهد شد.
رسولی نژاد: میزان اعتبارات در شهرستان‌های استان تهران عادلانه نیست

رییس مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با اشاره به محدود بودن اعتبارات ملی این شهرستان‌ها گفت: بدلیل این محدودیت ناعادلانه مردم با مشکلاتی مواجه هستند.

سید احمد رسولی نژاد روز پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فیروزکوه افزود: شهرستان‌های استان تهران با جمعیت پنج و نیم میلیون نفری و همچنین جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری اتباع با مشکلات جدی روبه رو است.
فرماندار فیروزکوه: مدیران شهرستانی پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند/تقویت زیرساخت‌های شهرستان نیازمند تامین اعتبار است

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی شهرستان و محدودیت زمان در انجام پروژه‌های عمرانی مدیران می‌بایست پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی از طریق ادارات کل باشند تا به موقع اعتبار تخصیص و جذب شود.

ابوالقاسم مهری روز پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان افزود: هم اکنون روستایی در این شهرستان وجود دارد که با ۲ متر برف به لحاظ امکاناتی با محدودیت‌هایی مواجه است.

وی افزود: این شهرستان برف گیر دارای ۴۰۰ کیلومتر مسیر شهری و روستایی دارد که نیاز به مرمت و روکش آسفالت است.

وی با بیان اینکه در حوزه راهداری دو طرح ملی در این شهرستان در دست اجرا است گفت: طرح بزرگراه سمنان_ فیروزکوه چهار بانده است و ۲۶ کیلومتر آن در شهرستان فیروزکوه است تنها ۱۰ کیلومتر آن اجرایی و عملیاتی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار