معاون فرماندار دماوند خبر داد؛
معاون سیاسی و انتظامی فرماندار دماوند از اشتغال به کار ۸۰ درصد از افراد بهبودیافته از دام اعتیاد در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 12 January 2021

ابوالفضل حلیم زمهریر ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه چشم انداز سال ۱۴۰۰ و میان‌مدت ۱۴۰۵ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان دماوند، با همکاری کمیته‌های تخصصی در دست تهیه است.

وی افزود: در خصوص موضوع معتادان متجاهر، دماوند وضعیت خوبی دارد، با این وجود ادارات متولی موظف به شناسایی این افراد هستند تا در صورت مشاهده، نسبت به ساماندهی این افراد اقدام لازم صورت گیرد.

معاون فرماندار دماوند بیان داشت: نقاط آسیب‌پذیر شهرستان شناسایی شده و مسئولان به صورت میدانی بازدیدی خواهند داشت تا مشکلات آن‌ها بررسی و اقدامات زیرساختی و فرهنگی صورت گیرد.

حلیم زمهریر عنوان داشت: از ابتدای سال جاری، ۸۰ درصد از افراد بهبود یافته از دام اعتیاد که از سوی بهزیستی معرفی شدند، از طریق اداره کار شهرستان مشغول به کار شدند و با توجه به عدم پیگیری مابقی افراد، لازم است اداره کار پیگیری لازم در خصوص فراهم آوردن زمینه اشتغال آنها را به عمل آورد.

وی گفت: با توجه به تشکیل گروه یاریگران زندگی در فضای مجازی، اقدامات آموزشی، فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد برای جامعه هدف در بستر فضای مجازی و برنامه شاد انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار