مسجدجامعی در تذکری اعلام کرد:
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ایجاد آلودگی‌های صوتی در بزرگراه های پایتخت اعلام کرد: ساکنان اطراف بزرگراه‌ها از این وضعیت گلایه دارند.
کد خبر: ۹۲۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ 05 January 2021

احمد مسجد جامعی در نشست امروز /سه‌شنبه/ شورای شهر تهران در تذکری اعلام کرد: بزرگراه‌های شهید زین الدین، صیاد شیرازی، قیطریه، مهرآباد و استاد معین از جمله بزرگراه هایی است که ساکنان پیرامون آنها، از آلودگی صوتی متضرر می شوند و درخواست رسیدگی به این مساله را دارند.

وی با اشاره به تذکر قبلی خود درباره رسیدگی به آلودگی صوتی و دیداری پل صدر گفت: دوطبقه بودن پل صدر منجر به ایجاد آلودگی های مضاعف برای ساکنان شده است.

مسجدجامعی اظهار داشت: به این شکل که علاوه بر آلودگی صوتی ناشی از حرکت خودروها آلودگی خودروهای در حال تردد در طبقه دوم نیز اضافه و سقف بتنی منجر به انعکاس مجدد اصوات طبقه پایین، برخورد به سقف طبقه بالا و بازگشت مجدد به محیط اطراف شده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بعد از آن تذکر ساکنان برخی مناطق دیگر نیز دراین باره اظهار نظر کردند و خواستند در آلودگی صوتی در آن مناطق نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی، دامنه آسیب های ناشی از رفت و آمد در بزرگراه ها و عدم به کارگیری پنل های صوتی و نظایر آن بسیار گسترده است و تذکر پل صدر را به سایر بزرگراه ها و پل هایی که شهروندان آن را اعلام کردند گسترش و تکمیل می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار