معاون استاندار تهران:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی گفت: ایجاد اشتغال جدید و تثبیت اشتغال موجود در گرو تعامل بانک ها است.
کد خبر: ۹۲۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 03 January 2021

 

حشمت اله عسگری روز یکشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان تهران با اشاره به لزوم ایجاد اشتغال جدید اظهار داشت: در سال جهش تولید باید از ظرفیت های مختلف برای ایجاد اشتغال جدید استفاده کرد؛ ضمن اینکه حفظ اشتغال موجود نیز در گرو حل مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی می باشد که این مهم با جدیت در استان تهران پیگیری می شود.

وی ادامه داد: در این جلسه مشکل بانکی یکی از شرکت های دانش بنیان به جهت اختلاف نظر در مورد دریافت تسهیلات ماشین آلات کارخانه‌ای از کشورهای دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: مشکل اصلی در رابطه با تعیین تکلیف پرداخت تسهیلات به ریال توسط بانک، پیش از رویت و ورود دستگاه به گمرک یا پس از ورود به خاک ایران، به شرکت دانش بنیان است.

عسگری سپس گفت: مقرر شد طرح مجدد به بانک برگردد و شرکت دانش بنیان از آن شرکت سازنده ماشین آلات، نمایندگی در ایران دریافت کند؛ مدارک، پیش فاکتور ها و فرم ها به هیات مدیره ارسال شود و در رابطه با نحوه و میزان پرداخت تسهیلات تصمیم گیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار