قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کرمانشاه طی بیانیه‌ای خواستار اصلاح و بازنگری قوانین برای مبارزه با فساد اقتصادی شد.
کد خبر: ۹۲۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ 03 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کرمانشاه طی بیانیه‌ای خواستار اصلاح و بازنگری قوانین برای مبارزه با فساد اقتصادی شد.

در متن این بیانیه آمده است:

«میدان مبارزه‌ی با مفاسد اقتصادی، کمتر از میدان جهاد با دشمن مهاجم مسلح نیست.»
مقام معظم رهبری (۲۶ دی ۱۳۸۰)

فساد اقتصادی، توده‌ی چرکین کشور‌ها و نظام‌ها و اگر در بدنه‌ی حکومت‌ها عارض شود، زلزله‌ی ویرانگر و ضربه‌زننده به مشروعیت آن‌ها است؛ و این برای نظامی، چون جمهوری اسلامی که نیازمند مشروعیتی فراتر از مشروعیت‌های مرسوم و مبنائی‌تر از مقبولیت اجتماعی است، بسیار جدی‌تر و بنیانی‌تر از دیگر نظا‌مها است.

امروز با گذشت چهل و دو سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی و در شرایط جنگ اقتصادی، دشمن خارجی از یک سو و مفسدین اقتصادی داخلی از سوی دیگر به منظور تسلیم مردم ایران، دست‌های کثیف خود را برگلوی این ملت می‌فشارند.

بی شک تأثیر مفاسد اقتصادی در ایجاد یأس و ناامیدی و هدف قراردادن مشروعیت نظام به مراتب از تحریم و کارشکنی‌های دشمنان بیشتر و در نتیجه لزوم مبارزه با آن‌ها ضروری‌تر است.

ما معتقدیم که امروز پس از گذشت یک چله از عمر نظام اسلامی، رویکرد مبارزه با مفاسد اقتصادی باید از شیوه پسینی به مبارزه‌ای پیشگیرانه مبدل شود که اساسا فساد امکان وقوع نیابد؛ و این مهم جز با اصلاح قوانین و ساختار‌های اقتصادی معیوب و اجرای صحیح قوانین، ساختار‌ها و سازوکار‌های اقتصادی سالم رخ نخواهد داد.

قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کرمانشاه به عنوان تشکلی مردمی، با رویکرد علمی و تخصصی در مواجه با مسایل به منظور مبارزه پیشگیرانه با مفاسد اقتصادی، در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و با تأسی به خون و مکتب پاک شهید، موجودیت خویش را اعلام می‌دارد؛ و از تمامی دلسوزان و علاقمندان به حال و آینده انقلاب اسلامی دعوت به همکاری می‌کند.

صفحه اینستاگرامی ac_kermanshah درگاه اطلاع‌رسانی و پل ارتباطی قرارگاه و عموم مردم شریف استان کرمانشاه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار