مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان گفت: خدمات دهی بخش مسافر در شهر کاشان روز شنبه ۱۳ دی ماه به مناسبت سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی رایگان است.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴ 01 January 2021

محمدرضا متشکره مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان افزود:  خدمات دهی در تمامی خطوط ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کاشان روز شنبه به صورت رایگان  انجام می‌شود.

او ادامه داد: پاسداشت قهرمانان ملی و مکتبی ایران اسلامی وظیفه همگانی است و این اقدام در واقع همراهی با یک حس عمومی در جامعه اسلامی ماست.

این مسوول شهری کاشان از تجهیز اتوبوس‌های درون شهری به رک دوچرخه خبر داد و اظهار داشت: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و رفاه شهروندان دوچرخه‌سوار و یک گام به سوی تبدیل کاشان به شهر دوچرخه‌هاست.

متشکره با بیان اینکه تاکنون نصب رک دوچرخه بر روی یک اتوبوس انجام شده است، افزود: به زودی اتوبوس‌های خطوط پیرامونی شامل شهرک‌ها و مناطقی از جمله راوند، طاهرآباد، فین، حسن‌آباد، ناجی‌آباد و شهرک ۲۲ بهمن نیز مجهز می‌شود تا شهروندان امکان استفاده از دوچرخه هایشان را در تمامی مناطق کاشان داشته باشند.

او با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در رسانه‌های منطقه کاشان گفت: دوچرخه‌سواری علاوه بر فایده‌های فردی و سلامت جسمی شهروندان، نقش موثری در کاهش ترافیک، مصرف سوخت، آلودگی هوا و افزایش نشاط در زندگی شهری دارد.

متشکره افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان هم اکنون ناوگان حمل مسافر کاشان با ۶۰ اتوبوس و ۱۳۰۰ تاکسی به خدمت رسانی به شهروندان ادامه می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار