جانشین فرماندهی انتظامي استان از توقيف يك دستگاه اتوبوس حامل ۳ میلیارد و۶۸ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در عمليات پليس امنیت اقتصادی در شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ 29 December 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"یوسف سپهوند"افزود: با تشديد اقدامات عملياتي پليس در برخورد با قاچاق كالا، روز گذشته تيم گشت پلیس امنیت اقتصادی استان، يك دستگاه اتوبوس مسافربري حامل كالاي قاچاق را در يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان اراک شناسايي و متوقف كردند
این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از اين خودرو تعداد ۱۳۴ دستگاه انواع لوازم قاچاق شامل لوازم خانگی،لوازم يدکي خودرو، تجهيزات رايانه اي ، آرايشي ، ورزشی و لوازم التحرير خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.
وی با اشاره به این که این خودروی توقیفی از استانی جنوبی به مقصد تهران در حرکت بود، یادآور شد: ارزش تقریبی کالا های کشف شده در ارزیابی کارشناسان پليس امنیت اقتصادی استان در حدود۳ میلیارد و ۶۸ میلیون ریال اعلام شد.
جانشین فرماندهی انتظامي استان مرکزی با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پیشگیری از ورود انواع کالای قاچاق به داخل کشور به منظور حمایت از تولیدات داخلی افزود:۳نفر در این عمليات دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار