امام جمعه مرودشت گفت:عقل ایجاب می‌کند که گرهی که به دست خود ما باز می‌شود، با زبان خواهش و تمنا از دشمنان، گشوده نشود؛ از همین رو اولویت باید در این باشد که تمام توان خود را به‌کار گیریم تا تحریم ها را بی اثر کنیم زیرا کشور بسیار غنی است و هرکجا که بنا گذاشتیم نیازهای خودمان را از داخل برطرف کنیم ،به بهترین شکل ممکن آن را انجام داده ایم.
کد خبر: ۹۲۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 19 December 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:حجت الاسلام مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های نماز جمعه ۲۸ آذرماه با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، ابراز کرد: پرستاری محقق نخواهد شد، مگر با صبر و آرامش و امروز افتخار ما این است که هر بیماری در جوار پرستار حقیقی به سر می‌برد و امبد به بهبود بیماری افزایش یافته است.

خطیب جمعه مرودشت از مدافعان سلامت و پرستاران باعنوان جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا یاد کرد و اظهار داشت: حضور در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و معالجه و رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا جهاد در راه خداست.

وی در ادامه به پویش نسیم بهاری در شهرستان مرودشت اشاره کرد و اظهار کرد: این پویش با هدف کمک به کادر درمان و رفع نیازها وکمبودهای بیمارستان شهید مطهری برای فراهم‌کردن کپسول‌های اکسیژن تدارک دیده شده است که نیکوکاران این شهرستان بانی خیر شدند و دستگاه‌های بسیاری تهیه شد.

آقائی با اشاره به دیدار دست اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی با مقام معظم رهبری گفت: شهید سلیمانی بزرگ‌مردی بود که وجودش تاریخ‌ساز و رفتنش برای امت اسلام سرنوشت‌ساز بود و قطعا تمام تحولات عالم از زمان رفتن این انسان وارسته سرعت دیگری به خود گرفت که به برهم‌خوردن معادلات دشمنان نظام انجامید.

امام جمعه مرودشت بیان کرد:در شرایط فعلی که تحریم‌های ظالمانه آسیب‌های بسیاری به مردم وارد کرده، گرچه رفع تحریم ها در دست دشمنان است، مهار وخنثی‌سازی آنها دست خود ماست.

وی افزود: عقل ایجاب می‌کند که گرهی که به دست خود ما باز می‌شود، با زبان خواهش و تمنا از دشمنان، گشوده نشود؛ از همین رو اولویت باید در این باشد که تمام توان خود را به‌کار گیریم تا تحریم ها را بی اثر کنیم زیرا کشور بسیار غنی است و هرکجا که بنا گذاشتیم نیازهای خودمان را از داخل برطرف کنیم ،به بهترین شکل ممکن آن را انجام داده ایم.

آقائی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت احداث پایانه مسافربری در دومین شهر بزرگ استان فارس اشاره کرد و گفت: زیبنده شهری همچون مرودشت نیست که همسر وفرزندان ما نیمه‌های شب درکنار جاده و اتوبان از اتوبوس پیاده شوند؛ از همین رو امیدواریم با تلاش‌های صورت‌گرفته از سوی مسئولان و همکاری شهرداری پایانه مسافربری این شهر در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری رسد.

شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار