۲۳ هزار و ۵۰۰ برگ معاینه فنی ناوگان سنگین در استان اردبیل صادر شده است.
کد خبر: ۹۲۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 17 December 2020

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از صدور ۲۳ هزار و ۵۰۰ برگ معاینه فنی ناوگان سنگین در استان خبر داد.
شیرین زاده که به مناسبت گرامیداشت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری در برنامه تلویزیونی شبکه سبلان سخن می‌گفت با تبریک این روز گفت: با فرمان حضرت امام(ره) برای تخلیه کالا‌های اساسی از بنادر کشور در ۲۶ آذر ماه ۶۲ این روز در تاریخ کشور و دوران دفاع مقدس ماندگار شد.
وی افزود: رانندگان پرتلاش همچون دوران دفاع در این ایام کرونایی نیز شبانه روز درحال خدمت رسانی به مردم هستند.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزایش ۲۰ درصدی خرید بلیط اینترنتی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان اردبیل در ایام کرونایی را یادآور شد و گفت: جهت حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی شرکت‌های حمل و نقل مسافری به خریداران بلیط از طریق اینترنت ۲۰ الی ۲۵ تخفیف ارائه می‌کنند.
شیرین زاده گفت: در کمیسیون‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به تخلفاتی همچون عدم پرداخت کرایه رانندگان، عدم اخذ بارنامه، عدم رعایت ضوابط ایمنی، شکایات حوزه حمل و نقل مسافر و اضافه تناژ، توقف اتوبوس‌ها در میادین، واگذاری وسیله نقلیه به راننده فاقد صلاحیت و فقدان برگ معاینه فنی ازعمده تخلفات رسیدگی می‌شود.
وی توزیع بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ عدد کلاه ایمنی رایگان دربین موتورسواران استان، برگزاری ۲۴۳ همایش آموزشی ارتقای ایمنی کاربران آسیب پذیر جاده ای، ۵ هزار و ۲۰۰ عدد شبرنگ مخصوص موتورسواران، ۳ هزار و ۴۰۰ عدد چراغ قوه دستی برای عابران پیاده، ۲ هزار و ۱۳۰ بسته شبرنگ مخصوص ادوات کشاورزی و هزارعدد کپسول آتش نشانی در بین کاربران آسیب پذیر جاده‌ای بصورت رایگان را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل عنوان کرد.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به صدور ۸ هزارکارت سلامت در ۳ مرکز تخصصی طب کار در استان خاطرنشان کرد: در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار