معاون استاندار تهران:
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: فرمانداران استان بر فعالیت و ساماندهی سازمان های مردم نهاد (سمن) ها نظارت و عملکرد آنها را بررسی کنند.
کد خبر: ۹۲۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ 12 December 2020

«شکرالله حسن بیگی» روز شنبه در جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان تهران اظهار داشت: در استان تهران سمن‌های زیادی در حال فعالیت هستند و در عین حال نیروی انسانی کافی در این زمینه موجود نیست، از این‌رو در عمل با این نیروی انسانی و امکاناتی که در اختیار داریم بررسی و نظارت بر روی سمن‌ها دشوار می‌شود.

وی افزود: بنابر نموداری که توسط همکاران تهیه شده‌، کمیته نظارت و بازرسی از جمله کمیته‌هایی است که زیر مجموعه ستاد ساماندهی شورای هماهنگی قرار می‌گیرد که با مسئولیت اصلی فعالیت‌های این کمیته، بر اساس نظارت‌های نوبه‌ای خود و ماموریت‌های واگذار شده از سوی ستاد ساماندهی شورای هماهنگی، برای نظارت و بررسی به سمن‌ها مراجعه و با استفاده از نیروی تخصصی موجود در دفتر امور اجتماعی در صورت بروز خطا و اشکال از سوی سمن‌ها، آنان را همراهی می‌کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اعلام کرد: در کنار این کمیته خوشبختانه وزارت کشور چک لیست بازدید از سازمان‌های مردم نهاد را تهیه و ارسال کرده‌ و می‌توان گفت که هدف بازرسان ما پس از بررسی از سازمان‌های مردم نهاد در نهایت رسیدن به این لیست است.

حسن بیگی ابراز امیدواری کرد که فرمانداران نظارت خود را بر روی سمن‌ها افزایش دهند، ضمن اینکه استانداری تهران نیز با کمک کمیته نظارت و بررسی، از سمن‌هایی که نیازمند کمک هستند حمایت کند و در مقابل آن سازمان‌های مردم نهادی که از اهداف خود فاصله گرفته و منحرف شده‌اند شناسایی و در جلسات جهت تصمیم گیری معرفی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار