وزیرصنعت،معدن و تجارت در اصفهان
وزیرصنعت،معدن و تجارت اولویت این وزارتخانه را حمایت از فعالان اقتصادی دانست و گفت: به یقین این فعالان اکنون در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند.
کد خبر: ۹۲۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱ 10 December 2020
علیرضا رزم حسینی، بااشاره به آمار های صادراتی در چند ماهه اخیر گفت: به همت فعالان اقتصادی شاهد افزایش صادرات دربسیاری از بخش ها بوده‌ایم.
وی با تأکید بر ضرورت جهش تولید حتی در این شرایط سخت افتصادی ناشی از تحریم و شیوع کرونا گفت:خوشبختانه با تسهیل و رفع موانع تولید شاهد رشد در زمینه های مختلف از جمله ۹ درصدی فولاد و برق صنعتی در استان اصفهان بوده ایم.
رزم حسینی بر برنامه ریزی های ویژه تأمین کالاهای اساسی و معیشتی مردم تأکید و وضع ذخایر کالاهای راهبردی کشور را مناسب ارزیابی کرد.

وزیر صمت درادامه به مصوبه ها و نتایج نشست امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان اشاره کرد و گفت: رفع ابهام بورسی از ورود همه محصولات تولیدی فولاد،حل مشکلات بانکی قطعه سازان،تأمین مواد اولیه واحد‌های تولیدی و صنعتی بویژه در بخش نساجی و لوله و پروفیل(فعالیت۳۰ درصد نساجی کشور در استان اصفهان) از جمله این دستاوردها بوده است .
وی،جذب سرمایه گذاری را سبب اشتغال و توسعه دانست و گفت: کشور را همین کارآفرینان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ها می چرخانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار