مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: انتقام شهید فخری‌زاده را در زمان مناسب، سخت و البته سنجیده از دشمنان نظام خواهیم گرفت، اما این حرکت یک اقدام به موقع و هوشمندانه خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 10 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس حجت‌الاسلام شمس‌اله جلیلیان، اظهار داشت: دشمن باید بداند که با ترور شخصیت‌های نظامی نمی‌تواند جایگاه علمی کشور را که روز به روز در حال ترقی است از ما بگیرد و این راه توسط شاگردان و یاران شهید فخری‌نژاد با جدیت هرچه تمام‌تر ادامه‌دار خواهد بود و دسترنج شهید بزرگوار باعث هیبت ایران اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده باعث می‌شود که دایره محاصره رژیم اشغالگر قدس به عنوان بخشی از آمران این عمل ننگین هر رورز تنگ‌تر شود و البته عاملان این ترور نیز خسر دنیا و آخرت خواهند بود و این حرکت پیغامی جز عج و ناتوانی دشمن برای ما را در پی نخواهد داشت.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه یادآور شد: شهید فخری‌زاده شخصیتی موثر در عرصه علمی و دفاعی کشور بود و هرچند که این بزرگوار به آرزوی خود که همان شهادت بود دست پیدا کرد، اما این یک ضایعه بزرگ را برای ما به وجود آورد.

وی خاطرنشان کرد: شهادت امثال این بزرگوار این نوید را به ما می‌دهد که دشمن از شکست توانمندی دفاعی و علمی ما مایوس و ضربات بسیار زیادی را متحمل شده به گونه‌ای که هیچ راه حل حرفه‌ای و منطقی برای شکست ما در این عرصه پیدا نکرده و به همین دلیل دست به این ترور ناجوانمردانه زده است.

 

با داشتن روحیه شهید فخری‌زاده‌ها و سردار سلیمانی‌ها می‌توان بر مشکلات پیروز شویم

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: مسئولین و افرادی که در عرصه سیاست خارجی کشور کار می‌کنند باید متوجه باشند که دشمن ما هیچ وقت در امر دشمنی خود کوتاه نخواهد آمد و ماهیت دشمنی خود را که بار‌ها به ما نشان داده‌اند، باید کاملا شفاف و مشخص مشاهده کنند.

جلیلیان یادآور شد: اگر کسی در خصوص ماهیت دشمنی رژیم اشغالگر قدس و یا آمریکا ذره‌ای شک و شبه داشت باید این شک و شبه را با این اقدام ناجوانمردانه کاملا برطرف کند چرا که ما سال‌ها به دنبال مذاکره بودیم و هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌ایم و هم‌اکنون باید گوش به فرمان ولایت به دنبال مقابله و ارتقای توان داخلی باشیم.

وی اضافه کرد: رهبری فرزانه بار‌ها تاکید کرده‌اند که با شجاعت و تلاش مضاعف می‌توان جواب دشمنان ایران اسلامی را در جنگ اصلی که همان جنگ اقتصادی است داد و امیدواریم مسئولین دولت نیز در این مسیر قرار گرفته و وحدت خود را در مقابل دشمن و در بین خود بیش از پیش استحکام ببخشند، چرا که با الگو گرفتن از روحیه شهید فخری‌زاده‌ها و سردار سلیمانی‌ها و مطیع محض بودن از امر ولایت می‌توانیم بر تمامی مشکلات جامعه پیروز شویم.

راه حل بخش زیادی از مشکلات در داخل کشور است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه متذکر شد: کارشناسان امر بار‌ها تاکید کرده‌اند که بیش از ۷۰ درصد از مشکلات جامعه ما در داخل کشور قابل حل است و ما ظرفیت‌های بسیار زیادی برای استفاده و حل مشکلات کشور در داخل داریم و می‌توانیم با تکیه بر همین ظرفیت‌ها و با نه گفتن به دشمن و دوری از ترس مشکلات خود را حل کنیم.

وی یادآور شد: باید توجه داشته باشیم ترس با عقلانیت کاملا تفاوت دارد و برخی ترس را با عقلانیت اشتباه می‌گیرند و افراد دیر باور هم باید به این نتیجه برسند که هیچگاه دولت‌های غربی خیرخواه مردم و نظام ما نیستند و ما باید با تکیه بر توانمندی‌های داخلی خود با شجاعت و به موقع عمل کرده و مشکلات کشور را حل کنیم.

جلیلیان بیان کرد: ما در این مسیر هیچگاه نباید مایوس شویم چرا که کشور ما یکی از کشور‌های قدرتمند منطقه بوده و هر کسی که دلسوز نظام، مردم و انقلاب باشد باید با اتکا به این توان داخلی به مذاکره و توجه به خارج از کشور فکر نکند.

 

آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در منطقه کاملا در تیررس ما قرار دارد

وی ادامه داد: منابع آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در منطقه کاملا در تیررس ما قرار دارد، اما مسئولین و کارشناسان به دنبال برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای یک اقدام درخور این حرکت هستند و در انتقام هیچگاه عجله‌ای به کار نخواهد گرفت.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: انتقام شهید فخری‌زاده را در زمان مناسب، سخت و البته سنجیده از دشمنان نظام خواهیم گرفت، اما این حرکت یک اقدام به موقع و هوشمندانه خواهد بود.

رسانه‌ها نباید دچار سیاست‌بازی شوند

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی جامعه رسانه‌ها وظیفه بسیار خطیری را در امر علم و آگاهی بخشی به مردم و البته مسئولین برعهده دارند و در این وظیفه خود نباید دچار ملاحظه‌کاری و یا سیاست‌بازی شوند.

جلیلیان اضافه کرد: رسانه‌ها همیشه باید طرفدار مردم بوده و حرف حق را بازگو کنند چرا که این امر اصلی‌ترین رسالت رسانه‌ها در شرایط فعلی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار