وزیر کشور: همه ادارات بازند!
برخلاف اظهارات استانداری تهران مبنی بر تعطیلی ادارات استان تهران از روز شنبه به مدت یک هفته، شب گذشته وزیر کشور اعلام کرد که تمام ادارات بازند و قرار نیست خدمت‌رسانی به مردم متوقف شود.
کد خبر: ۹۲۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ 29 November 2020

محمد خزائی: پس از گذشته یک هفته از محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا که در آن به کاهش حضور کارکنان دولت در ادارات به یک سوم ظرفیت تصریح شده بود؛ جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور شامگاه پنجشنبه طی گفت‌و‌گویی اعلام کرد: هفته آینده ادارات تعطیل می‌شود، مگر کسانی که به تشخیص مقامات، حضور آنان ضروری باشد.

روز جمعه ۷ آذرماه نیز انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران اعلام کرد: تصمیم و دستور سازمان اداری و استخدامی استاندارای مبنی بر تعطیلی ادارات شفافیت و صراحت لازم را دارد و این موضوع از فردا، شنبه به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.

پس این اظهارات، صبح دیروز غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران در خصوص جزئیات تعطیلی ادارات در استان تهران گفت: در شهرهای با وضعیت قرمز، کارمندان دولت از امروز (۸آذرماه) تا چهاردهم آذر، به منظور قطع انتقال شیوع بیماری کرونا از حضور فیزیکی در محل کار معاف هستند.

لکن برخلاف تمام این تصمیمات و اظهار نظرها، عبدالرضا رحمانی فضلی در برنامه تیتر شب شبکه خبر با تاکید بر اینکه موضوع تعطیلی ادارات تهران مطرح نیست، خاطرنشان کرد: قرار نیست خدمات رسانی به مردم متوقف شود، مردم می‌توانند به ادارات مراجعه کنند اما تعداد کارمند کمتری در آنجا خدمت رسانی خواهند کرد. ادارات همه بازند و فردا یکشنبه با اعلام پیوست تبلیغی مردم از باز بودن یا نبودن ادارات مطلع می‌شوند.

این اظهارات ضد و نقیض استانداری تهران و وزارت کشور علاوه بر سرگردان کردن مردم در مراجعه به ادارات دولتی، این ابهام را نیز در ذهن ایجاد می‌کند که علت این اظهارات متضاد در بدنه وزارت کشور ناشی از چیست؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار