سردار علی آزادی:
فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان در مورد ترور شهید محسن فخری زاده گفت: کسانی این شهید را ترور کرده اند که دستشان به خون شهدا و عزیزان ما آلوده است.
کد خبر: ۹۱۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ 27 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، سردار علی آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار تابناک در خصوص ترور شهید محسن فخری زاده  دانشمند هسته ای بیان کرد: با تروردانشمند هسته‌ای شهید عزیز محسن فخری زاده توسط کوردلان، استکبار جهانی و رژیم صهیونیست، کسانی که همیشه دستشان آلوده به خون شهدا و عزیزان ما می‌باشد.
سردار علی آزادی ادامه داد: و در زمینه‌هایی که ما می‌خواهیم پیشرفت داشته باشیم آن‌ها ممانعت به عمل می‌آورند و اقدامات کوردلانه‌ای را انجام می‌دهند و همچنین با این اقداماتی که آن‌ها انجام می‌دهند می‌خواهند با خیال خام خودشان این دانشمندان را از مسیر علمی خود بازدارند در حالی که این عزیزان با تمام توان خود در حال فعالیت هستند.
فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان عنوان کرد: با توجه به اقدامات هسته‌ای و موشکی و ساخت کیت تشخیص ویروس کرونا زیر نظر این شهید بزرگوار جهت کمک به همنوعان خود و مردم عزیز ایران اسلامی، دشمنان نظام و رژیم صهیونیستی با توجه به این اقدامات تاب تحمل نمی‌آورند و می‌خواهند دانشمندان عزیز ما را به شهادت برسانند.
سردار علی آزادی افزود: با ریختن خون این شهدا نظام انقلاب اسلامی پایدار‌تر و تنومند‌تر خواهد شد، و حتما با توجه به بخش‌ها و دستگاه‌های مرتبط با کار پاسخ قاطعانه تری به این کوردلانی که دست به این جنایت زده اند داده خواهد شد.
سردار علی آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: کسانی که دست به این جنایت زده اند و شهید محسن فخری زاده را به شهادت رسانده اند، بدانند که قطعا ضربه‌ی سخت ومهلکی خواهند خورد، چه انانی که به صورت میدانی اقدام کرده اند و چه آن‌هایی که جزء آمران و دستور دهندگان هستند باید بدانند که این ترور بی پاسخ نخواهد ماند، و مطمئنا عزیزان در جای خود پاسخ کوبنده‌ای به این عاملان این جنایت خواهند داد.
سردار علی آزادی اضافه کرد: قطعا کوردلان بدانند که راه شهدا ادامه خواهد داشت، و ما میدانیم که ایران اسلامی  قدرتمند، عزتمند و با استقلال تمام را داریم و این کوردلان بدانند که  ما با تمام توان خود با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی مبارزه‌ی بی امان خواهیم داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار