بنابر مصوبه جدید ابلاغی ستاد مدیریت بحران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، این بارگاه ملکوتی از صبح امروز دوم آذر ماه بازگشائی شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 22 November 2020

 روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در اطلاعیه‌ای روز ۲۹ آبان ماه از تعطیلی موقت آستان مقدس به منظور حفظ سلامتی زائران خبر داده بود.

در متن این پیام آمده بود: «به اطلاع زائرین ارجمند و مراجعین محترم می‌رساند که بر اساس ضوابط جدید اعلام شده مبنی بر تشدید محدودیت ها به منظور مقابله جدی با ویروس کرونا، از روز شنبه مورخ اول آذرماه سال جاری، به مدت دو هفته آستان مقدس و حرم مطهر تعطیل و از پذیرش زائرین گرامی معذور می باشد. لذا با عرض پوزش، امید است با عنایات الهی و رفع بلیّه کرونا توفیق مجدد خدمتگزاری به شما زائرین عزیز حاصل شود.» 

اما صبح امروز روابط عمومی این آستان در اطلاعیه دیگری از بازگشایی مجدد درب‌های این بارگاه ملکوتی از دوم آذرماه خبر داد که متن آن به این شرح است: «طبق این مصوبه جدید، آستان مقدّس از روز یکشنبه دوم آذر ماه صرفاً از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۸ پذیرای زائرین گرامی و مراجعان محترم بوده و در ساعت ۱۹ و پس از تخلیه صحن‌ها، درب‌های آستان مقدس بسته خواهد شد، مضافاً اینکه در شرایط کنونی، همچنان امکان برگزاری نمازهای جماعت فراهم نبوده و مراسم‌های تشییع، تدفین و یادبود نیز بدون ارائه خدمات ویژه برگزار خواهد شد.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار