مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به آغاز فصل سرما گفت: در این راستا محلول ضد یخ برای تمامی اتوبوس‌ها ریخته شده و گروه زنجیربند آمادگی دارند تا در صورت بارش برف و یخ‌زدگی معابر، نسبت به تجهیز اتوبوس‌ها به زنجیر چرخ اقدام کنند.
کد خبر: ۹۱۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ 22 November 2020

محمود ترفع از تدابیر و تمهیدات این مجموعه برای استمرار خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان در فصل سرما خبر داد و گفت: به این منظور، پیش‌بینی‌های مورد نظر به ویژه برای مسیرهای شمالی پایتخت و توقفگاه‌های واقع در سامانه‌های برف‌خیز به عمل آمده تا ناوگان با آمادگی لازم در سطح شهر فعالیت کند.

وی با اعلام اینکه نسبت به تجهیز ناوگان امدادخودرو به امکانات لازم و مجهز کردن آنها به زنجیر چرخ اقدام شده است، افزود: همچنین، کیسه‌های شن و نمک از قبل دپو شده تا هنگام بارش برف به ویژه در خطوط شمالی - جنوبی مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته ترفع، از سوی دیگر نیروهای عملیاتی شرکت واحد در آماده‌باش کامل هستند و خودروهای امدادی در مسیرهای شیب‌دار مستقر شده‌اند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تعویض باتری اتوبوس‌هایی که باتری‌های آنها به اتمام رسیده‌است، خبر داد و خاطرنشان کرد: ناوگان اتوبوسرانی تهران تحت هر شرایطی در کنار شهروندان است و در صورت بارش برف و برودت هوا، وقفه‌ای در خدمات‌رسانی به مسافران ایجاد نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران حدود ۶ هزار اتوبوس فعال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار