عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از کوتاهی شهرداری تهران در ارائه برنامه عملیاتی ایمنی در حمل و نقل شهر تهران، گفت: مدیران شهرداری سلیقه‌ای عمل می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ 22 November 2020

«شهربانو امانی» روز یکشنبه در جریان دویست و پنجاهمین جلسه شورا  از کوتاهی شهرداری تهران در ارائه برنامه عملیاتی ایمنی در حمل و نقل شهر تهران انتقاد کرد.

وی گفت : این برنامه باید در اسرع وقت تهیه و در اختیار شورا قرار گیرد.

وی با اشاره به ایمنی ساختارهای حمل و نقلی به عنوان یکی از الزامات تحقق شعار «شهری برای همه»، افزود: در حالی که طبق برنامه ۵ساله سوم توسعه شهر تهران، شهرداری تهران موظف بود ظرف مدت یکسال، برنامه عملیاتی ایمنی در حمل و نقل شهر تهران را ارائه کند.

امانی افزود: با گذشت دوسال، هنوز اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران،   ایمن‌سازی خط ۷ مترو تهران و تهیه برنامه عملیاتی ایمنی حمل و نقل دانش‌آموزان را به عنوان دو اقدام مهم در خصوص ایمن سازی حمل و نقل و ترافیک عنوان کرد.

وی افزود: اساسا شهرداری تهران فاقد راهبرد مشخص و سیاست واحد در موضوع ایمنی حمل و نقل و ترافیک است و کاملا سلیقه‌ای عمل می‌کند.

امانی ادامه داد: با تغییر مدیران به کلی برنامه‌ها وسیاست‌ها دستخوش تغییر می‌شوند.

اعضای شورای شهر تهران در نشست امروز خود گزارش ایجاد رویه در مدیریت آب های سطحی، بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه نامگذاری و تغییر نام (١۴)معبر عمومی شهر تهران، طرح الزام شهرداری تهران به تاسیس موزه کودکان شهر تهران و نحوه انتخاب حسابرس و حسابرسی از شهرداری سازمان‌ها شرکت ها و موسسات وابسته و تابعه را در دستور کار دارند.

دستورهای دیگر بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی سازمان بهشت زهرا (س) برای سال مالی ١٣٩٣ و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) و بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی (معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای سال مالی ١٣٩٣) و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار