تا پایان دولت دوازدهم
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش بیش از ۱۳ هزار کیلومتری زیرساخت‌های جاده‌ای و ریلی کشور تا پایان دولت دوازدهم گفت: تمام این اقدام‌ها با وجود حاکم شدن سایه سنگین شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد جهان، رکود ناشی از آن و شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱ 12 November 2020

محمد اسلامی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در شهرستان کاشان افزود: طول خطوط ریلی کشور در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه، از ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر در ابتدای دولت حجت‌الاسلام روحانی به ۱۶ هزار کیلومتر تا پایان دولت می‌رسد.

وی بیان کرد: طول آزادراه‌های کشور نیز در ابتدای دولت یازدهم ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر بود که تا پایان دولت دوازدهم به سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: طول بزرگراه‌های کشور نیز از ۱۶ هزار کیلومتر به حدود ۲۳ هزار کیلومتر خواهد رسید، به نحوی که ماهانه بین ۷۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بزرگ‍‌راه در کشور آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی اظهار داشت: استکبار جنگ اقتصادی را به عنوان گام تکمیلی خود برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام رسمی کرد و برای آن اتاق جنگ تشکیل داد؛ فکر می‌کرد که اگر در شرایط کرونا تحریم‌ها را تشدید کند، می‌تواند زودتر به هدفش برسد اما آرزوی خود را به گور می‌برد.

اسلامی تشریح کرد: استکبار در جنگ نظامی و سایبری اگرچه برتری فناورانه داشت اما به پیروزی برابر ایران منجر نشد، به همین دلیل جنگ اقتصادی را آغاز کرد و به صورت شرکت به شرکت و قرارداد به قرارداد در همه تبادلات با جمهوری اسلامی مداخله کرد و تمام توان خود را برای ساقط کردن شریان حیاتی اقتصاد کشور به کار گرفت.

وی تاکید کرد: استکبار تلاش کرد ارزش پول ملی را ساقط کند و با این هدف به انگیزه خود شامل سیاه‌نمایی، ایجاد نارضایتی و جنگ روانی برسد اما با رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب و مقاومت مردم روبه‌رو شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار