آزادی گفت: با توجه به اخطاریه هواشناسی درباره بارش باران و آبگرفتگی، همه نیرو‌های امدادرسان در آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۹۱۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 11 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:رحیم آزادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اظهار کرد: با توجه به اخطاریه هواشناسی درباره بارش باران و آبگرفتگی، با همه نیرو‌های امدادرسان، فرمانداری ها، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها مکاتباتی در جهت آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه آبگرفتگی، سیلاب و حادثه انجام شده است تا با تمام تجهیزاتی که در اختیار دارند، اقدامات مناسب صورت گیرد.

او ادامه داد: این سامانه بارشی امروز مناطق غرب و مرکز استان را فرا گرفته و شاهد بارش باران در شهر‌هایی از جمله نورآباد، کازرون، سپیدان، شیراز، مرودشت و زرقان هستیم.

رحیم آزادی اضافه کرد: شهروندان توجه داشته باشند که از تردد و اسکان در کنار مسیل ها، رودخانه‌ها و ارتفاعات به سبب جاری شدن روان آب خودداری کنند.

او تصریح کرد: همچنین شهروندان از چرای دام در مناطق مستعد سیل و رعد و برق، فعالیت کوهنوردی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

بر اساس اعلام هواشناسی فارس، بیشترین بارش باران تا صبح امروز مربوط به شهرستان اقلید با ۴ و ۴ دهم میلی متر، گرمترین شهر استان فارس مربوط به شهرستان لامرد با ۳۵ و ۲ دهم درجه و صفا شهر با ۴ دهم درجه سردترین شهر استان بوده اند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار