معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تأکید بر اینکه نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز تشدید می‌شود، گفت: اولویت شهرداران تکمیل پروژه‌ها نیمه‌تمام باشد به ویژه اینکه این پروژه‌ها تا دهه فجر به نتیجه برسد.
کد خبر: ۹۱۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ 08 November 2020

عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در جلسه ویدئو کنفرانس با شهرداران با اشاره به لزوم اتمام پروژه‌های حوزه عمرانی اظهار کرد: اولویت شهرداران تکمیل پروژه‌ها نیمه‌تمام باشد به ویژه اینکه این پروژه‌ها تا دهه فجر به نتیجه برسد.

وی گفت: اقدامات امیدبخش در سطح استان تهران تدوین شده تا تأثیرگذاری زیادی برای مردم شهرها و روستاهای استان داشته باشد و با توجه به حساسیت موضوع هر دو هفته یک بار این جلسات به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان کرد: بودجه نویسی در شهرداری‌ها با توجه به شرایط کشور مورد توجه قرار بگیرد و روند تحقق بودجه‌هایی که به نتیجه رسیده نیز اعلام شود.

چراغعلی سپس با اشاره به لزوم اهتمام شهرداران جهت مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز تصریح کرد: با توجه به ضرورت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهردارانی که تجربه‌های موفق در به کارگیری روش‌های نوین برای کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز دارند، آن ارائه دهند تا الگویی برای سایر شهرداری‌ها باشد.

وی همچنین گفت: مقرر شده تا شهرداران یک پروژه در محدوده شهر که شاخص‌های مهندسی در آن اجرا شده را ارائه دهند تا ضمن تقدیر از عوامل اجرایی به عنوان الگو معرفی شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار