شهردار منطقه ۸ تهران از افتتاح نخستین مرکز تخصصی و دائمی تولید و پخش گل و گیاه زینتی در محله تهرانپارس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ 08 November 2020

«مهناز استقامتی» در خصوص افتتاح و راه اندازی هایپر کلینیک گل و گیاه و کافی‌شاپ ایوار، گفت: این مجموعه نخستین مرکز تخصصی و دائمی تولید و پخش گل و گیاه زینتی در منطقه۸ است که در محله تهرانپارس افتتاح خواهد شد.  

شهردار منطقه۸ ادامه داد: افزایش سرانه فضای سبز و بهسازی سیما و منظر شهری در اولویت فعالیت های ما قرار دارد. به همین سبب راه اندازی هایپر کلینیک گل و گیاه، با فضایی متنوع چون فروشگاه گل و گیاه، کافی شاپ و فضای سنتی و  آرام و زیبا، می تواند فضایی مناسب برای ایجاد پاتوقی محله‌ای باشد.

در این مرکز، خدماتی چون دوره‌های آموزشی رایگان گلکاری، تکثیر و نگهداری گیاهان آپارتمانی می شود همچنین خدماتی چون تولید و پخش گل‌های آپارتمانی، انواع کاکتوس، تراریوم، گیاهان آبزی و آکواریومی، ماهیان زینتی به شهروندان ارائه می‌شود.

هایپر گل و گیاه با مساحت ۸۰۰ متر مربع راه اندازی شده که شامل یک ساختمان دوطبقه با مساحت ۴۰۰ متر مربع، فروشگاه گل و گیاه، کافی شاپ، حیاط سنتی و آبنما است که در محله تهرانپارس، ابتدای بلوار پروین، جنب بوستان آب راه اندازی شده است.

منطقه ۸ شهرداری تهران در شرق پایتخت واقع شدن و از شمال و شمالشرقی به بزرگراه رسالت (منطقه ۴ )؛ از  جنوب به خیابان دماوند(منطقه ۱۳)؛ از غرب به سبلان جنوبی و  استاد حسن بنا (منطقه ۷) محدود می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار