در دیدار مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران با رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی تهران محورهای زمینه‌های قابل همکاری برای نظارت و کنترل قیمت‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ 08 November 2020

دیدار اسماعیل حشمتی مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران با ناصر مدیحی رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی تهران برگزار شد.

در این دیدار که برای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر نظارت و کنترل قیمت‌ها برگزار شد، نیازها و ظرفیت‌های طرفین مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست اسماعیل حشمتی مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران زمینه‌های قابل همکاری را در ۳ محور پیشنهاد داد و اظهار کرد: طراحی نرم افزار موبایلی برای ثبت گزارشات متقن همیاران تعزیرات یکی از محورهای مهم برای این همکاری است.

وی ادامه داد: دریافت اسناد و مطالبه محاکم افراد ذی نفوذ و اخلالگر بازار به صورت رسانه‌ای و از دستگاه قضا که در حاشیه امن ارتباطات قرار می‌گیرند از موارد بعدی این زمینه همکاری است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران همکاری در زمینه ارائه گزارش از انبارهای اجناس احتکاری را سومین محور پیشنهادی خود عنوان کرد.

ناصر مدیحی رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی تهران در پایان این دیدار برای همکاری در زمینه‌های طرح شده اعلام آمادگی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار