معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ تهران از برگزاری کلاس‌های آموزشی مجازی رایگان برای شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 31 October 2020

«حمیدرضا فرخی» در این باره گفت: از آنجا که در شرایط کرونایی، گردهمایی و کلاس‌های حضوری امکان‌پذیر نیست، برای پاسخگویی به تقاضا و درخواست‌های متعدد شهروندان، کلاس‌های مختلف با موضوعات آموزش های گل و گیاه از جمله گیاهان آپارتمانی، سبزیکاری، کاکتوس و ساکولنت و درخت و درختچه و در سطح محلات برگزار می‌شود.

وی، موضوع تفکیک زباله و اجرای طرح کاپ در منطقه ۴ را از اولویت های اساسی برشمرد و گفت: به منظور اجرای صحیح طرح کاپ (کاهش پسماند) و آشنایی بیشتر شهروندان با این طرح، کلاس های آموزشی  تفکیک زباله های خشک و تر، حفاظت از محیط زیست، تاثیرات آلودگی هوا بر موجودات زنده  به صورت مجازی برگزار می شود.

فرخی افزود: در این کلاس‌ها تلاش شده‌است اطلاعات با نگاه تخصصی و بهره‌گیری از منابع علمی روز در اختیار شهروندان قرار گرفته و به زبان ساده آموزش‌ها در اختیارشان قرار گیرد.

فرخی تاکید کرد: شهروندان علاقه‌مند می‌توانند از طریق نزدیکترین سرای محله به صورت تلفنی و یا حضوری،  نسبت به ثبت نام خود در این دوره‌های مجازی اقدام نموده و سپس لینک ثبت نام از طریق پیامک برای آنان ارسال خواهد شد.

منطقه ۴ شهرداری تهران شرقی ترین نقطه تهران است که در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد؛   محله های اوقاف، تهرانپارس شرقی، تهرانپارس غربی، جوادیه، حکیمیه، خاک سفید، شمس آباد-مجیدیه،   شمیران نو، شیان-لویزان از محله های این منطقه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار