رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امروز طلب برانکو ایوانکوویچ کامل به او پرداخت شد تا از این بابت هیچ خطری سرخپوشان را تهدید نکند.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸ 28 October 2020

به گزارش تابناک سمنان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه (رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس) اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در پایان کارسرپرستی باشگاه پرسپولیس به قولی که به هواداران دادم عمل کرده و پول طلب برانکو ایوانکوویچ (سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس) به صورت کامل پرداخت شد. جا دارد از همه اعضای هیئت مدیره باشگاه، کارگزارپ رسپولیس و همه کسانی که در این راستا کمک کردند تشکر کنم چرا که در وضعیت کنونی و گرانی ارز خارجی تأمین این پول واقعا دشوار و سخت بود.

وی در ادامه افزود: در کنار مطالبات برانکو، طلب دستیاران برانکو هم به صورت کامل پرداخت شد و دیگر از این ناحیه جای نگرانی وجود ندارد. انشاالله به زودی پنجره بسته شده نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هم باز خواهد شد.

رسول پناه در پایان گفت: همچنین وظیفه خودم می‌دانم به عنوان یک هوادار تیم پرسپولیس از برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش هم بابت زحماتی که برای این تیم کشیده اند قدردانی و به خاطر این تاخیر ۲ ساله درپرداخت دستمزد از آن‌ها عذرخواهی کنم. در خاتمه برای این مربی جنتلمن و با شخصیت آرزوی موفقیت و تندرستی دارم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار