معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: کاهش ۵۰ درصدی مربوط به دستگاه های مستقر در کلانشهر تهران بوده و سایر شهرستان‌های استان مشمول این بخشنامه نمی شوند.
کد خبر: ۹۱۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 27 October 2020

غلامرضا عباس پاشا ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان ادارات اظهار داشت: این مصوبه از روز دوشنبه پنج ابان ماه در ادارانت اجرایی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به آخرین تصمیمات مربوط به دورکاری گفت: دورکاری ۵۰ درصدی کارمندان مربوط به کلانشهر تهران است و دورکاری شامل شهرستان‌های استان تهران نمی‌شود.

عباس پاشا با اشاره به آخرین تصمیمات مربوط به دورکاری کامندان دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: در راستای مصوبه ستاد ملی بیماری کرونا و بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور موضوع کاهش حضور کارکنان به میزان ۵۰ درصد مربوط به دستگاه‌های اجرایی، ادارات دولتی و نهادها و مؤسسات عمومی مستقر در کلانشهر تهران می‌باشد و سایر شهرستان‌های استان مشمول این بخشنامه نمی‌باشند.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط آحاد مردم به ویژه کارمندان ضروری است و در این زمینه ادارات موظف و مکلف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار