معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 417 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز شناسایی و قلع و قمع شد.
کد خبر: ۹۱۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 27 October 2020

علی صبحی در بازدید از محور نیر سـراب تصریح کرد: از این میزان 196 مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی، به 182 مورد توقف و اخطار ساخت صادر و 39 مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضایی در 7 ماه گذشته قلع و قمع شده است.

وی افزود: در مدت یاد شده 354 مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه توسط گشت های راهداری شناسایی، برخورد و قلع و قمع شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و بر برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.

صبحی 186 کیلومتر اصلاح و بازسازی کانال‌های طرفین راه، ریگلاژ و تسطیح 586 کیلومتر راه‌های شنی و حریم راه، تعمیرات 185 دستگاه ابنیه فنی تنقیه و لایروبی، بیش از 277 هزار مترمربع لکه گیری و رفع چاله‌های محورها، 5 هزار و 200متر مکعب زهکشی و دریواسیون پل های بزرگ، 5 هزار و 625 مترمکعب شن ریزی راه‌های شنی و شانه راه‌ها و همچنین 68 هزار مترطول درزگیری راه‌های آسفالته را از دیگر اقدامات راهداران دیار سبلان در 7 ماه گذشته عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار