معاون استاندار ایلام
معاون استاندار ایلام از اعمال محدودیت‌های شدید برای شهرستان‌های پرخطر خبر داد و گفت: بر اساس اعلام کمیته‌های درمان و اجتماعی و امنیتی در ۴۳ شهرستان بحرانی کشور که بیشترین میزان ابتلاء به کرونا را دارند، از روز دوشنبه ۵ آبان ماه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال می‌شود و در صورت لزوم در هفته بعد نیز این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 27 October 2020

به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری گفت: در استان ایلام نیز بر اساس اعلام نظر ستاد ملی کرونا دو شهرستان ایوان و دره شهر پرخطر عنوان شده است.

نوذری با عنوان این خبر که این محدودیت‌ها در گروه مشاغل دو، سه و چهار است، گفت: همچنین در این شهرها دورکاری کارکنان باید تا ۵۰ درصد رعایت شود.

وی در ادامه تاکید کرد: البته مشاغل مرتبط با زندگی روزمره و نیازهای ضروری مردم از جمله اورژانس‌ها، مراکز خدماتی و اداری، مراکز امنیتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها و… به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در پایان گفت: مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم همگانی، همکاری و همراهی جامعه و همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی گفت: امیدواریم با اعمال این محدودیت‌ها، رعایت فاصله گذاری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک بتوانیم روند شیوع ویروس کرونا در استان را متوقف کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار