رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه هدف مشترک تعریف شده برای پلیس راهور و سازمان بهشت زهرا (س) ایجاد آرامش و رضایتمندی مردم است، گفت: پلیس راهور تهران در این شرایط سخت کرونایی کنار این سازمان است.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 26 October 2020

سردار محمدحسین حمیدی روز دوشنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، اظهار داشت: بهشت زهرا (س) به دلیل شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد مرگ و میرها در شرایط بحرانی قرار دارد که این موضوع یک حالت فوق العاده برای این سازمان ایجاد کرده، همه ما وظیفه داریم تا با این سازمان همراهی و همکاری کنیم.

وی با بیان اینکه بهشت زهرا (س) جایگاه خاصی در بین سازمان ها و نهادهای خدمت رسان به لحاظ نظم، انظباط و رضایتمندی مردم دارد، افزود:
بهشت زهرا(س) با توجه به اهمیت و جایگاهی که نزد مردم دارد و همچنین مراجعه گسترده به آن به ویژه در ایام تعطیل و آخر هفته یکی از اهداف مأموریت های تعریف شده راهور تهران بزرگ است.

حمیدی ادامه داد: مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) علاوه بر این سازمان مسئولیت شهرداری حرم مطهر حضرت امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را نیز بر عهده دارید که این جایگاه بلند و رفیع نیز جزء  اهداف ماموریتی مهم و استراتژیک پلیس راهور تهران محسوب می شود.

حمیدی یادآور شد: پلیس راهور در حوزه حرم امام خمینی (ره) نیز همکاری گسترده ای در محدوده جغرافیایی این منطقه  با مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) دارد، افتخار پلیس راهور عملکردی است که در آن رضایتمندی و خوشنودی حضرت امام و شهدا در آن باشد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی در خصوص عملکرد سازمان بهشت زهرا(س) در کار خطیر رتق و فتق اموات کرونایی گزارشی ارائه کرد و گفت: پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) ۲۴۰ روز است که در بحرانی بی سابقه  در حال خدمات رسانی به شهروندان داغدار هستند و تمام تلاشمان را در تکریم شهروندان و مراجعه کنندگان انجام داده ایم.
سعید خال با اشاره به تجربه موفق  همکاری ۲ مجموعه سازمان بهشت زهرا(س) و پلیس راهور در روزهای پایانی سال گذشته تصریح کرد: یکی از تجربه های بسیار موفق در همکاری پلیس راهور تهران و سازمان بهشت زهرا(س) اطلاع رسانی به موقع برای عدم حضور شهروندان در پنجشنبه و جمعه پایانی سال ۱۳۹۸ بود که بازتاب خوب و گسترده ای بین مردم و مسئولین داشت.

به گزارش ایرنا، دیدار سعید  خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران در جنوب تهران واقع شده است و فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز شد.

بهشت زهرا (س) ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار