مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: بر اساس اطلاعات بارشی طی یک ماه اخیر بارش ۱۱.۳ میلیمتر باران در استان تهران ثبت شده است.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 26 October 2020

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران برای امروز اظهار داشت: حداکثر دمای هوای امروز استان ۲۵ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۱۴ درجه سانتی گراد خواهد بود.

جلالی با اشاره به اینکه آسمان استان تهران برای امروز در اوایل وقت نیمه ابری یا ابری خواهد بود گفت: در ادامه روز ب ه تدریج کاهش ابر و گاهی غبار آلودگی را خواهیم داشت و شب با افزایش موقتی ابر روبرو هستیم.

مدیر کل هواشناسی استان تهران در خصوص اطلاعات بارشی شهرستان‌های استان تهران از یکم مهر تا چهارم آبان ۹۹ عنوان داشت: در ۱۶ شهرستان استان تهران طی سال آبی جاری مجموعاً ۱۱.۳ میلیمتر بارش داشته‌ایم که نسبت به سال آبی گذشته که این عدد ۳۵.۶ میلیمتر بوده با کاهش ۲۴.۳ میلیمتر بارش مواجه بوده‌ایم.

وی در ادامه افزود: بر اساس اطلاعات بارشی شهرستان‌های استان تهران شمیرانات با ۳۲.۶ میلیمتر بارش بیشترین و رباط کریم با ۳.۵ میلیمتر بارش کمترین میزان بارش را به خود اختصاص داده‌اند که در مقایسه با سال گذشته بیشترین میزان بارش متعلق به پردیس با ۶۷.۷ میلیمتر بارش در صدر و ورامین با ۲۳.۱ میلیمتر بارش در پایین جدول بارش قرار گرفته بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار