طرح پازل همدلی که برای تهیه بسته‌های لوازم تحریر از سوی بهزیستی شکل گرفت ، امروز در مازندران با رونمای در سطح منطقه‌ای از پازل شکل اجرایی گرفت.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 22 October 2020

ایرنا: طرح پازل همدلی به منظور تهیه بسته های لوازم تحریر و تجهیزات آموزشی دانش‌آموزان نیازمند بهزیستی کشور و کاهش آسیب کرونا شکل گرفته است.

این طرح در کنار تهیه لوازم آموزشی برای دانش آموزان مددجو قصد دارد بزرگ‌ترین پازل دنیا را بسازد که حدود ۶۰۰ هزار دارد و سهم مازندران از این پازل حدود ۲۳ هزار قطعه خواهد بود.

امروز  با حضور خیرین ، مسئولان استانی و مدیران بهزیستی با رونمایی از پازل مازندران طرح پازل همدلی در مازندران اجرایی شد و تا ۱۰ روز فرصت است که این پازل تکمیل شود.

بنابر اعلام رسمی ، کف سهم خرید هر قطعه از این پازل ۱۰ هزار تومان است ولی خرید بیش از آن محدودیتی ندارد. همچنین با خرید هر سهم قطعه مورد نظر در پازل ملی به نام خیر ثبت و در کنار دیگر قطعات قرار می گیرد و در بهزیستی کشور نگهداری و به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

خیرین مازندران در مراسم رونمایی از پازل همدلی در بهزیستی استان قطعاتی به نام خود خریداری کردند که بیشترین رقم آن ۱۰۰ میلیون تومان بود.

مدیرکل بهزیستی مازندران در این مراسم گفت : تاکنون پنج هزار قطع از پازل سهم مازندران از سوی خیرین خریداری شد و امیدواریم در مدت زمان باقی مانده ، باقی قطعات نیز به فروش برسد.

فرزاد گوهردهی افزود : با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا و آسیب‌پذیری جامعه هدف بهزیستی ، نیاز حضور خیرین در پوشش‌های حمایتی بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

وی ادامه داد : در مازندران بیش از چهارهزار و ۷۰۰ دانش‌آموز مددجو تحت پوشش بهزیستی قرار دارد که بخش قابل توجهی از آنها به واسطه کلاس های مجازی محروم از امکانات هوشمند هستند.

مدیرکل بهزیستی گفت : افزایش هزینه مددجویان و ویروس کرونا باعث شده است که بهزیستی نتواند به تنهایی بار همه جامعه هدف خود را به دوش بکشد و نیاز است تمامی نهادهای مردمی و حکومتی به کمک بهزیستی قدم بردارند.

مازندران ۶۰۰ هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی دارد که از این تعداد حدود ۱۰ درصد معلولین جسمی و حرکتی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار