رییس اداره گاز شهرستان ری با بیان اینکه هیچ مشکلی در خصوص توزیع گاز در این منطقه وجود ندارد، گفت که هم اینک ۲۱۰ هزار مشترک شهری، روستایی و صنعتی از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۹۱۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 21 October 2020

علی قاجار روزه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود برای فصل زمستان هیچ مشکلی در خصوص جریان و تامین گاز در این منطقه برای بخش صنعت و مسکونی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته محدودیت تامین گاز کارخانه سیمان برداشته شده است، اظهار داشت: یکی از برنامه‌ شرکت گاز شهر ری گازدار کردن روستای حمید آباد در بخش کهریزک این شهرستان است.

رییس اداره گاز شهرری خاطرنشان کرد: استارت اجرای این طرح انشعاب گاز روستایی خورده است بلکه بحث ما تعریف مسیر راه و ایجاد معبری بوده تا شرایط برای این اقدام انجام شود.

این مسئول  با اشاره به اینکه طرح انشعاب این روستا از طریق روستای محمد آباد قرچک‌ طراحی شده است، یادآور شد: لازمه آغاز این طرح انجام مدار مستقر، ارایه نقشه و مدارک آماری(یک دوهزارم آماری) لازم است.

قاجار ادامه داد: برای اجرای طرح نیاز است تا پیمان سپاری، اجرای لوله گذاری چندین کیلومتری و طراحی لازم صورت گیرد.

به گفته وی در حال حاضر ۷۳ روستای این شهرستان و بخش های تابعه از نعمت گاز برخوردار هستند.

رییس اداره گاز شهر ری در خصوص اینکه مشکلی در تامین گاز کارخانه ها و شهرک های صنعتی شهرستان وجود دارد یا خیر تصریح کرد: گاز دار شدن شهرکهای صنعتی این شهرستان طبق ضوابط و استعلام های لازم از نعمت گاز برخوردار هستند.  

قاجار اضافه کرد که در این راستا هیچ محدودیتی وجود ندارد بلکه هر واحدی که در این شهرک‌های از نعمت گاز برخوردار نبود با مدرک و مجوز لازم از سوی بخشداری، شهرداری و جواز فعالیت می تواند از این اداره درخواست کند.

شهرک های صنعتی شورآباد، شمس آباد، باقر شهر و خاوران در این منطقه فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار