استاندار تهران:
استاندار تهران گفت: تنها ۵ درصد اعتبارات تملک و دارایی برای تأمین نیازهای نیروی انتظامی استان در شورای برنامه‌ریزی درنظر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 21 October 2020

انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار استان تهران پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک با مسؤولان اجرایی و انتظامی شرق استان تهران در محل ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان، اظهار کرد: امروز تأمین امنیت، سلامتی و معیشت مردم، سه مؤلفه اصلی در فعالیت تمامی مسؤولان است و شعار سال نیروی انتظامی مبنی بر همه با هم برای امنیت و سلامت بر اساس این مؤلفه تعیین شده ‌است.

وی گفت: امروز با اطمینان ادعا داریم که از کشوری امن برخوردار هستیم و فعالیت و پویایی در حوزه تولید همین امر است و حس اعتماد و رضایت‌مندی مردم نسبت به عملکرد پلیس بالا رفته است و این نیرو در راستای تحقق حقوق شهروندی گام بر می‌دارد.

استاندار تهران بیان کرد: بی‌شک نیروی انتظامی به پشتوانه چهار دهه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و کسب تجارب ارزشمند و تحولات صورت گرفته در این نیرو، توانسته اعتماد مردم را جلب کرده و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد.

محسنی‌بندپی با بیان اینکه ۵ درصد اعتبارات تملک و دارایی برای تأمین نیازهای نیروی انتظامی استان در شورای برنامه‌ریزی درنظر گرفته می‌شود، عنوان کرد: در استان تهران و شهرستان‌ها شاهد فقر منابع هستیم و در قیاس با شهرستان‌های سایر استان‌ها امکانات فرمانداری‌های استان در حد بخش هم نیست و تهران با ۴ استان ارتباط دارد و در زمان تعطیلات آخر هفته پلیس راهور استان علاوه بر ایفای وظایف درگیر این مشکل است و تأمین امنیت معیشت و سلامت اصلی‌ترین راهبرد دولت در سال ۹۹ استان است.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین سرمایه نیروی انتظامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تأکید دارند، حس اعتماد و اطمینان مردم به پلیس است چرا که مردم پلیس را به عنوان یک یار مهربان و ضامن آسایش خود می‌دانند که مقتدرانه و با انگیزه در راستای ایفای حقوق شهروندی با بی‌قانونی برخورد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار