فرماندار ری:
فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه، معتادان متجاهر استان تهران عمدتا در مراکز ترک اعتیاد شهرستان ری نگهداری می‌شوند، گفت: رهاسازی این معتادان پس از بهبود در سطح شهرستان قابل قبول نیست.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ 20 October 2020

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری با تاکید فرماندار ری بر جلوگیری از رهاسازی معتادین بهبود یافته در سطح شهرستان افزود: شایسته است تمهیداتی اندیشیده شود تا معتادین بهبود یافته به منطقه ای که جمع آوری شده اند بازگردانده شوند.
وی اظهار داشت: رعایت بهداشت و سلامت در مراکز نگهداری معتادین متجاهر شهرستان ری بسیار حائز اهمیت است و در این راستا تامین آب آشامیدنی یکی از مهمترین عوامل بهداشتی، برای این مراکز در دستور کار قرار دارد.
این مسئول ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی نیرویی پرکار و با مسئولیت است و پلیس های تخصصی در حوزه های مختلف فعالیت دارند و مهمترین آن مبارزه با مواد مخدر است که نیروهای فداکاری در این راه در شهرها و مرزهای کشور به مقام شامخ شهادت نائل آمده اند.
معاون استاندار تهران اضافه کرد: زمانی که ۱۶ درصد جمعیت کل کشور و ۲۵ درصد صنایع در پیرامون پایتخت مستقر می شوند قطعا معضلاتی همچون موضوعات اجتماعی را به همراه دارد که نیازمند توجه و رسیدگی ویژه است.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از مهمترین نقاط ارزشمند این شهرستان است که توجه به پیرامون حرم بایستی در دستور کار تمامی دستگاه های اجرایی و نظارتی قرار گیرد تا شاهد بروز معضلات اجتماعی نباشیم.
شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار