پلیس تهران بزرگ امروز، یکشنبه و در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به شهروندان گل و ماسک هدیه می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱ 18 October 2020

 این حرکت نمادین پلیس تهران در راستای شعار امسال هفته نیروی انتظامی با عنوان «با هم برای امنیت و سلامت» از ساعت ۹ صبح امروز انجام و ۱۰ هزار گل و ماسک میان مردم و رانندگان توزیع می‌شود.

این اقدام نمادین در میدان‌های انقلاب، ولیعصر(عج) و فردوسی انجام خواهد شد و قرار است در مراسم توزیع گل و ماسک در میدان ولیعصر سردار «حسین رحیمی» فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ نیز حضور داشته باشد.

شعار هفته ناجا در آخرین سال قرن، تحت تاثیر همه‌گیری جهانی کرونا قرار گرفته است و برای نخستین بار در کنار امنیت، سلامت مردم نیز در این شعار مورد توجه قرار دارد تا به نوعی نشان‌دهنده عزم پلیس برای جذب مشارکت در جهت ارتقای امنیت و صیانت از سلامت باشد و به همین دلیل هفته نیروی انتظامی امسال با شعار «با هم برای امنیت و سلامت» آغاز می‌شود.

برپایه این گزارش شعار امسال هفته نیروی انتظامی، تنها تفاوت این هفته با سال های قبل نیست و امسال هفته ناجا در همان هفته‌ای که سیزدهم مهرماه یعنی روز نیروی انتظامی در آن واقع شده برگزار نشد و به علت تداخل با آیین‌های مذهبی، با تاخیری حدود ۲ هفته‌ای و از  امروز، ۲۷ مهرماه در سراسر کشور آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار