فرماندار رباط کریم با مهم برشمردن وظیفه کمیته شناسایی افراد نیازمند و آسیب ‌دیده از کرونا گفت: هیچ خانواده‌ای نباید در راستای اجرای این طرح از قلم بیافتد.
کد خبر: ۹۰۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ 14 October 2020

نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط‌کریم ظهر سه‌شنبه در خصوص توزیع ۲ هزار و ۲۰۰ بسته حمایتی در قالب اجرای فاز سوم طرح کمک مؤمنانه اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مؤمنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا و در اجرای طرح مرحله سوم رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه با همکاری ادارات شهرستان و استفاده از ظرفیت خیران ۲۵۰۰ خانواده نیازمند آسیب دیده از ویروس کرونا فارغ از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شناسایی شده است. 

وی گفت: اولویت در این مرحله با دانش‌آموزان محروم از تلویزیون، تبلت و گوشی هوشمند برای حضور در فضای مجازی شاد است که به زودی در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

فرماندار رباط کریم در خصوص شناسایی جامعه هدف عنوان کرد: به منظور شناسایی افراد نیازمند واقعی و آسیب ‌دیدگان از معتمدان محلی، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و دفاتر ائمه جمعه بهره‌‌گیری می‌شود.

ملکشاهی ضمن قدردانی از نیروهای سپاه پاسداران به عنوان دبیران طرح بیان کرد: به گواه تاریخ از ابتدای انقلاب تاکنون سپاه پاسداران همیشه و در همه عرصه‌ها پیش‌قدم بوده که در این آزمون نیز از ابتدای بحران کرونا تاکنون این نهاد انقلابی نقش مؤثری در کمک‌رسانی به بیماران و ضدعفونی خیابان‌ها و معابر در کنار ائمه جمعه، دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، ایثارگران سلامت، مردم، سازمان‌های مردم نهاد و خیران داشته و دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار