عاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ۹۵ درصد دانش آموزان مقاطع ابتدایی شهرستان‌های استان تحت پوشش شبکه شاد هستند و از آموزش‌های درسی توسط معلمان خود بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 14 October 2020

غلامرضا بختیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:شبکه شاد بستری کارآمد و مطلوب در راستای برقراری ارتباط بین مدرسه و دانش آموزان به شمار می‌رود.

وی افزود: درسنامه‌ای از سوی نظام آموزش و پرورش برای راهبران آموزشی تهیه شده که دانش آموزان عشایری و روستایی از این روش درسی بهره‌مند می‌شوند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خاطر نشان کرد: جزوات آموزشی تخصصی هم در کنار کتاب های درسی برای مناطق روستایی ارسال شده تا دانش آموزان از درس و آموزش عقب نمانند.

وی عنوان کرد: راهبران آموزشی در مناطق حاشیه‌ای فعالیت می‌کنند و درس‌هایی از جمله ریاضی و دروس پایه اول ابتدایی را ارائه می‌دهند تا آموزش ها قوی‌تر باشد.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار