معاون استانداری تهران خبر داد؛
معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به رعایت ۳۲ درصدی پروتکل‌های بهداشتی در استان تهران گفت: استفاده از ماسک برای افراد ۱۸ سال به بالا در پایتخت اجباری است.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ 12 October 2020

حمیدرضا گودرزی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه اتخاذ تصمیم در مورد نحوه برخورد با افراد فاقد ماسک در سطح شهر تهران با اشاره به رعایت ۳۲ درصدی پروتکل‌های بهداشتی در استان تهران اظهار داشت: استفاده از ماسک برای افراد ۱۸ سال به بالا در پایتخت اجباری است.

گودرزی در ادامه با بیان اینکه باید خروج از منزل برای همه افراد به کمترین تعداد برسد گفت: افراد بالای ۱۸ سال در صورت بی توجهی و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی ابتدا تذکر دریافت خواهند کرد و برای دومین بار مبلغ ۵۰۰ هزار ریال جریمه می‌شوند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران افزود: عوامل و تیم‌های نظارتی بر چگونگی رعایت پروتکل‌ها نظارت خواهند داشت و در این خصوص هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت چرا که همین رعایت نکردن‌ها و عدم توجه به پروتکل‌ها سبب افزایش بی رویه و تعداد زیاد مبتلایان و پر شدن بیمارستانها شده است.

وی در خصوص برخورد با اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار نداده و رعایت نمی‌کنند نیز عنوان داشت: اصناف و واحدهای تولیدی هم در صورت رعایت نکردن توصیه‌ها ابتدا تذکر می‌گیرند و چنانچه به تذکرها بی توجه بودند در مرحله دوم ۳۰۰ هزار تومان و در مرحله سوم یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار