کد خبر: ۹۰۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 10 October 2020

درباره پروژه‌های بزرگ نیمه تمام افزود: اکثر پروژه‌های نیمه کاره در شهر به اتمام رسیده است و تقریبا پروژه بزرگ نیمه کاره‌ای که در حوزه فنی عمرانی مانده باشد، نداریم. پروژه‌های شهید رستگار و شهید بروجردی هم در دست کار است. پروژه مجموعه رازی را به اتمام رساندیم که احتمالا در پاییز افتتاح می‌شود. این مجموعه یک ۳۰ هزار متر زمین در ۴ هکتار زمین در کنار برج تاریخی طغرل قرار دارد.
وی گفت: خانه شهر یا احداث مجدد بلدیه تهران است را با همان نقشه و نمای قبلی که در میدان امام خمینی تخریب شده بود در حال ساخت است که تا پایان سال اخبار خوبی درباره ساخت این مجموعه به گوش مردم خواهد رسید.
مهندس صبوری دیلمی افزود: پروژه اصلاح هندسی میدان امام خمینی و خیابان لاله زار در دست کار است. قرار است میدان امام خمینی به میدانگاه عابران پیاده تبدیل شود. هم اکنون چند ماهی است که قسمت شمالی میدان امام خمینی به روی خودرو‌ها بسته شده است. عملیات اجرایی در این میدان آغاز شده است و این مکان به یکی از میدانگاه‌های زیبای شهر تهران تبدیل خواهد شد.
وی گفت: هم اکنون ۶۵ پروژه در دست اجرا داریم که برخی از این پروژه‌ها به تازگی آغاز شده اند و بزودی مراسم کلنگ زنی در آن‌ها خواهیم داشت برخی از پروژه‌ها هم در دست اتمام است مثلا پل جانبازان روی بزرگراه شهید بروجردی که یک تقاطع غیر همسطح بسیار مهم است ظرف ۲ ماه آینده به اتمام می‌رسد. این پل بسیار عظیم است و مشخصات فنی خاصی داریم.
معاون فنی عمرانی شهرداری تهران درباره وضعیت آسفالت در معابر افزود: امسال هم مثل سال گذشته توزیع یک میلیون تن آسفالت برای نگهداری معابر پایتخت خواهیم داشت. پخش یک میلیون تن آسفالت در معابر تهران موضوعی است که قصد داریم به برنامه‌ای دائمی تبدیل کنیم تا هر سال امکان نگهداشت بهتر معابر پایتخت فراهم باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار