مسئولان باشگاه استقلال پس از آنکه محمود فکری را به عنوان گزینه نهایی سرمربیگری این تیم انتخاب کردند، تلاش و رایزنی برای رفع مانع بزرگ این انتقال را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۰۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ 07 October 2020

مسئولان باشگاه استقلال پس از آنکه محمود فکری را به عنوان گزینه نهایی سرمربیگری این تیم انتخاب کردند، تلاش و رایزنی برای رفع مانع بزرگ این انتقال را آغاز کردند.

درحالی که فصل بیستم رقابت های فوتبال لیگ برتر از ۱۰ آبان ماه آغاز خواهد شد و فرصت اندکی تا شروع این مسابقات باقی مانده است، تیم فوتبال استقلال هنوز در بلاتکلیفی به سر می برد و کادر فنی و فهرست نهایی بازیکنان خود را مشخص نکرده است.

به همین خاطر مسئولان این باشگاه در روزهای اخیر نشست های پرتعدادی را برگزار کردند تا بتوانند از بین گزینه های مد نظر یکی را به عنوان سرمربی آبی پوشان برای فصل آینده انتخاب کنند که در نهایت از بین چند گزینه محمود فکری به عنوان سرمربی انتخاب شد.

فکری که فصل گذشته را با تیم نساجی مازندران سپری کرد برای حضور در استقلال باید رضایت مسئولان این باشگاه را جلب کند. اتفاقی که حالا به بزرگترین مانع برای حضور وی روی نیمکت آبی پوشان تبدیل شده است.

به گفته یکی از مسئولان باشگاه استقلال، همتای مازندرانی برای رضایت دادن به محمود فکری خواهان دریافت رقمی بالاتر از ۴ میلیارد تومان از سوی آبی های تهرانی شده است. این در حالی است که استقلال در هفته ها و ماههای اخیر مشکلات مالی زیادی داشته و تامین کردن این مبلغ در شرایط فعلی کار آسانی نیست.

با این حال پس از آنکه اعضای هیات مدیره باشگاه روی انتخاب محمود فکری به جمع بندی نهایی رسیدند، رایزنی برای حل مشکل بزرگ را هم آغاز کردند و امیدوارند بتوانند در نشست با مسئولان نساجی مبلغ مورد درخواست این تیم را کاهش دهند و یا شرایط پرداخت آسانتری را فراهم کنند.

در صورتی که مسئولان باشگاه استقلال بتوانند رضایت همتایان خود در نساجی را جلب کنند، فکری رسما سرمربی آبی های تهران خواهد شد و تمرینات این تیم هم در سریعترین زمان ممکن برای حضور در فصل آینده رقابت های فوتبال آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار