شیخ دیاباته ، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ایران ، به علت عدم دریافت مطالباتش ، به احتمال زیاد از تیم استقلال جدا خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷ 05 October 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حدود دو هفته از مهلت نهایی دیاباته به باشگاه استقلال جهت پرداخت مطالباتش گذشته و به نظر می‌رسد که باید جدایی او را از جمع آبی‌پوشان پایتخت قطعی بدانیم.
باشگاه استقلال این روزها حال و روز خوبی ندارد. یکی از دغدغه‌های اصلی هواداران استقلال در این روزها ماندن دیاباته و میلیچ است.با این‌حال ظاهرا جدایی دیاباته از استقلال عملا قطعی شده چراکه در دوره مدیریت سعادتمند نسبت به ماندن این دو بازیکن بی توجهی صورت گرفته است. دیاباته طی نامه‌ای رسمی در تاریخ ۱۵ شهریور، ۳۰ شهریور را به عنوان مهلت نهایی جهت پرداخت مطالباتش اعلام کرده بود که این امر با بی توجهی سعادتمند همراه شده است.
از ۱۰۵ هزار دلاری که باید در سه ماه اخیر به دیاباته طبق قرارداد فصل جدیدش پرداخت می‌شد، تنها ۱۰ هزار دلار به او پرداخت شده است و تقریبا دو هفته هم از مهلت نهایی پرداخت مطالبات این بازیکن هم گذشته است.
از طرفی حدود تنها یک چهارم از کل مطالبات دیاباته تاکنون به او پرداخت شده است و در نتیجه این بازیکن براحتی می‌تواند به صورت یک طرفه قراردادش را با استقلال فسخ کند.
در خصوص میلیچ هم با ماجرای مشابهی روبه‌رو هستیم. میلیچ تا ۲۲ مهر به باشگاه فرصت داده تا مطالباتش پرداخت شود. چیزی حدود ۱۸۰ هزار دلار از مطالبات او هم باقی مانده است و با توجه به حجم بدهی‌های خارجی باشگاه استقلال، بعید است آبی‌ها بتوانند پول او را تهیه و پرداخت کنند.مشخص نیست احمد سعادتمند مدیرعامل وقت آبی‌ها که بارها گفته بود نمی‌گذارد حتی یک آجر از این باشگاه کم شود، چرا نسبت به مهلت نهایی دیاباته بی توجه بوده و حالا مدیران فعلی استقلال باید چه کاری انجام دهند تا دیاباته در این تیم بماند؟ ظاهرا داستان دیاباته و استقلال به پایان خود رسیده و این مهاجم ارزشمند فصل آینده در جمع آبی‌پوشان پایتخت نخواهد بود.
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار