فرماندار رامسر در جلسه شورای اداری بر ایجاد رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد و گفت: با مدیران متخلف در رامسر برخورد و مسئولان فعال تشویق می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 30 September 2020

محمد آزاد در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی امین کتالم برگزار شد خطاب به مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و اداری گفت: اصطلاح جمهوریت در ایران اسلامی به معنای مردم است و بدون حضور آنان، مسئولان جایگاه و معنایی ندارند، بنابراین تلاش ها باید در جهت کسب رضایتمندی مردم انجام گیرد.

آزاد مجموع هزینه های انجام گرفته در هفته دولت امسال در شهرستان رامسر را بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: در هفته دولت هم پروژه‌های بسیاری به بهره‌برداری رسید و هم آغازگر بسیاری از پروژه ها بودیم که این بیانگر زحمات دستگاه های خدمت‌رسان در شهرستان است.

وی به سخنان رئیس جمهور در خصوص مشکلات ۲ سال و نیم اخیر دولت اشاره کرد و با بیان اینکه همه تلاش‌ها و خدمات دولت در شرایط جنگ اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و مشکلات ناشی از بیماری کووید ۱۹ تحقق یافته است، افزود: امروز نباید شاهد نارضایتی و گلایه مردم از دستگاه ها و سازمان‌های دولتی در شهرستان باشیم و این موضوع هیچ گونه توجیهی ندارد چراکه دستگاه ها موظفند اقدامات خود را بدون منت برای ایجاد حداکثر رضایتمندی مردم انجام دهند.

فرماندار رامسر بر لزوم برخورد با مدیران متخلف و همچنین تشویق مدیران فعال در شهرستان تاکید و تصریح کرد: اگر خواهان همراهی و مشارکت مردم در انتخابات آتی هستیم باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا بسترهای حضور آنان در انتخاب فراهم شده و مردم پای صندوق‌های رای قرار گیرند.

آزاد با بیان اینکه قرار نیست پاسخ ناکارآمدی مدیران شهرستانی را مسئولان بالادست در استان و کشور دهند، اظهار کرد: بسیاری از مدیران کل در شهرستان بیش از اندازه مطیع اداره متبوع خویش بوده و بیش از اندازه در راستای اداره کل گام برمی دارند در حالیکه باید توجه داشته باشند آنان ابتدا یک مدیر شهرستانی بوده و باید خدمتگزار مردم منطقه باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار